Hiç sevgilim olmadı, hep çirkin ve yalnız oldum. Buna rağmen nasıl mutlu olabilirim?

Evet hep çirkin ve yalnız bir birey olarak hayatıma devam ettim. Bu durum beni üzüyor, belki de bu yüzden baba olamayacağım, hayatım bu maalesef.
Güncellemeler
+1 yıl
Çirkinliğim hastalığım sıskalığım başıma hep dert oldu. insanlar beni her gördüğünde zayıflamışsın diyorlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Kaderin cilvesi
Hiç sevgilim olmadı, hep çirkin ve yalnız oldum. Buna rağmen nasıl mutlu olabilirim?
Cevapla