AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Mantıklı insan davranışı 6 kişiye karşı 2 zor bir durum doğru olanı yapmış
Niye kavga etsin senin için? 6 kişi üstelik... her halukarda güç yetmez.
Üstelik medeni biri.
Yol ver gitsin kavga edemedi ve polisimiz aramak istedi fazla elit
6 adam 1 adamı rahat rahat dövebilir o sırada da kadına tecavüz edilebilir. Yani biraz mantıklı düşünürsek adam polis çağırarak en mantıklısıni yapmış
VALLA bugüne kadar geri yapmadım onlarda adam olsa 6. Adam bi adama dalmaz
Bu erkeklerdeki delikanlı olayına tilt oluyorum
Ben kendi adıma konuşuyorum farkındaysan
Çoğu erkek seninle aynı yorumu yapımıs farkındaysan
Ben onların yorumuna bakmadım emin ol ve kendi düşüncem bu ama herkes kendi dusuncesi
6 kişiye karşı fedailik mi yapmasını istiyosun adamdan
Tamam inandık gjghg trolde olda senden yönetmen olmaz
he dövüşsün bir de başı belaya girsin seni de koruyamasın
Şöyle düşün. Kavgaya girseydi 6 kişiyle başedemezdi. Sana onlar tecavüz etseydi daha mı iyi olurdu?
Delikanlı adam yanımdaki kadına laf atılırsa değil 6 kişi 10 kişide olsalar polisi aramak aklına gelmez aralarına dalar ben yaptım biraz dayakta yedim ama olsun kadınımın kendini yanımda güvende hissetmesi lazım
Sen kimsin ki senin kadının oluyor sen kadını mal gibi gördükçe bu kafayla çok dayak yersin
benim kadını mal gibi gördüğü mü nerden çıkardın bir erkek sevdiği kadına içten bağlı ise ona kadınım diyemez mi lütfen yorumları dikkatli oku
Seni seven bir erkek sana kadınım demesi yanlısmı bunu neresinde var kadını mal gibi görmek kadını mal gibi görmek çok farklı bişey
Kadınım diyemez sen de biliyorsun bu anlamda kullanılmadığını
Ayrıca hiçbir kadın güvende hissetmek için sana ve senin gibilere ihtiyaç duymaz.
Kusura bakma da yanında pısırık erkekle gezmeye layıksın sen benm nasıl biri olduğumu ne dediğimi ya anlamıyosun ya da anlamamazlıktan geliyorsun sırf aşağılamak için böyle davranıyosun kadınım kelimesi helalim anlamına gelen sevgi sözcüğüdür kadını mal olarak görmek kadını sadece ihtiyaçları için kullanmak demek bunların arasındaki farkı. Lütfen gör ve karsıda ki insanı hor görmeyi bırak ters konusarak haklı çıkmaya çalışma
Kadınım farklı helalim farklı şeyler önce bunu öğrenmelisin pısırık adam 10 tane adama dalmaya çalışır sadece 1 tanesinin bıçağıyla yere serilir olan kadına olur, erkek adam dediğin başına bir iş gelince arkasınd kalanların ne düşünüp be hissedeceğini bilerek yaşar
Helali olmayan kadına kadınım diyemez kimse sen daha o durumu yaşamamıssın belli ki bir kadın yanında ki adam kendine laf atıldığında korkup sinerse asıl o zman olan kadına olur bu olayı yaşamamıssın çok belli oluyor umarım yaşamazsın da ne yapmasını istiyosun erkeğin aman arkamda biri var gelin ne yaparsanız yapın ses çıkar mıcam mı demeli kadına her lafı atsınlar o ses çıkarmasın imdat ben bişey yapamıyorum arkamda bırakıcam birileri var onları düşünmem gerek siz yardım edin mi demeli
Ayrıca erkek adam kadınım helalim dediği kişi tarafından ihanete uğramaz ve de çerçevesindeki bir arkadaşı birini aldatıyorsa erkek adamlığını gösterir
Belli ki cevap vermek için profilime bakmışsın ben yuva yıkan biri olmam asla ha söylerim diyosan 2 çocuğunda günahını alırsın
Ve ayrıca ihanet karakter meselesidir kim karaktersizse o ihanet eder
Bu tür farkların farkına var güzelim
Yuvayı yıkan gerçeği söyleyen dürüst adam değildir yalancı ve eşini aldatandır takip isteğin de çok manidar sjsjsj
Aldatmayı benim söylemem ne kadar doğru olur onu merak ettiğim için zaten burda sordum yanlıs karar vermeyeyim diye ama kararumı verdim aldatıldığını ben söylemicem baskasından öğrenmesi daha iyi kendimi suçlu hissederim
Takip isteği atma sebebim de şu konusma tarzını sevdim kabul et sende
Sen herkese böyle emir mi veriyorsun
Kabul edince kadınım mı diyeceksin
Emir vererek konustuğumu sanmıyorum ama herkes öyle konuştuğu mu söyler eğer seni seversem sevgide karsılıklı olursa evet kadınım derim
Erkek adam dediğin reddedilmeyi de bilmez 2. Defa istek atar kabul et diye emir verir di mi bakalım nereye varacak
Tabi sen sevince olay bitiyor di mi ülkenin kurtulması gereken tipik zihniyet. Herkes bunu söylüyorsa acaba sorun kimde bir düşünmeyi dene bakalım
Birincisi 2. İsteği attım mı farkıns değilim isteğimi kabul ettin mi diye baktım 2. Yazdıkları mı dikkatli oku sevgi karsılıklı olursa dedim tek taraflı sevgide karsıdaki kadına zorla kendimi kabul ettirmem
Sen benim yazdıklarımı benim yazdığım gibi okumuyosun kendin vereceğin cevaba göre okuyosum
Erkek adam yalan söyler mi? Zorlama yoksa neden 2. yi deniyorsun?
Dikkat edersen burda 2xper deyim yani daha dün kullanmaya başladım istek kabul edildi edilmedimi nerden bilebilirim
Hayatım boyunca hiç bir kadını zorlamadım
Çok önyargılısın daha tanımadan aşağılayıcı cümleler kuruyosun erkeklere kinin olabilir ama o kini benden çıkarma haketmiyorum çünkü
Ha bu arada ilk istek atma sebebimi söyleyeyim önyargılı konusup aşağılıyosun belki yakından tanırsan ne kadar yanlıs düşündüğünü anlamıs olursun diye istek attım
Aşağılamıyorum sadece tavrın hoşuma gitmiyor önyargılı değilim reddedildiğini biliyorsun profile girip bakabilirsin
Hayır önyargılı davrandın ve aşağıladın reddedildiğimi bilsem Zaten 2. İsteği atmam 2 gündür bu uygulamadayım daha ne oldğunu tam çözemedim
Tamam o zaman çözüdüğünde kullanabilirsin
Kullanarak çözüyorum zaten
Sende lütfen önyargılı olmaktan kurtul her erkek öcü değil
Bana emir vermeyi kes.
Emir vermiyorum bu bir istekk
Önce konuşmayı öğrenmelisin o zaman
Ben konusmayı gayet iyi biliyorum da sen anlamayı öğren
Emir veremezsin bana
Ben sana emir vermiyorum googleye yaz emir kipleri meymiş bak bi
Emir vermek senin konusma tarzın dikkatini çekerim
Emir kipi şudur "öğren" "kurtul" gibi ek kullanılmayan yargılardır esasında emir kipinde ek yoktur. Bence googa bakıp yarım yamalak iş yapacağına kitap okumalısın, türkçe öğrenmelisin. Sayısız içerik bulabilirsin.
Ben her şeyi biliyorum diyen insanlardansan söyle lütfen sana bir şeyler öğretmek için uğraşmayayım.
Hanım efendi ben kendi kitabını çıkarmış biriyim yazım kurallarını gayet iyi biliyorum sen hiç bilmediğin için yarım yamalakta olsa öğren men için googleye bak dedim bak emir kipini biliyomussun konuma tarzından belli oluyordu
Ben herseyi bilmem ama haddimi bilip insanları aşağılamamayı önyargılı davranmamayı çok iyi bilirim sendr öğren bunu lütfen
Eminim kitap çıkarsığına -de' yi ayrı yazamıyorsun kdjcjrj hala emir veriyorsun dkkckdjd boş adam dolu her yer
Senin gibi önyargılı insanları aşağılayan birine dalgaya alan birine düzgün cümle yazıp değerli hissettirmiyorum kitabımı gösterirdim şok olur kalırsın kim boş kim dolu anlarsın da değmez 😊😊
Ben senin yüzünü unutmam artık imza günüme denk gelirsen ufacık bir hatır latma ile imzalıcam kitabını tabi kitap okumayı seviyorsan 😊
Ezberleyecek kadar beğendin mi? Yazı yazmayı bilmeyen adam kitap yazdım diyor göster kitabını ama asıl ilgilendiğim kitabı kaç kişi okudu, sitede seni tanıyan neden yok, kitap içeriğin vs vs...
Ayrıca yazı yazmayı bilemem vs. Her şeyi boşver 1 tane noktalama bile kullanmaman bence büyük kanıt.
Çünkü burda ki gercek adımı ve soy adım değil reklam yapmıyorum yani ve az öncede söyledim düzgün cümle kurup değerli hissettirmek istemiyorum beni hor gören önyargılı davranıp aşağılayan birine. Bir gün imza gününde karşılaşırsak gerceği anlarsın ve kaç kişi okudu demişsin hayal edemeyeceğin kadar çok okuyan
Burda göstermem ama seni imza günü olduğuda davet etmek istiyorum
Burda klavyede yazılanlara bakarak bir insanın yazar olup olmadığına karar vermek ne kadar doğru onuda bilemem
Düzgün cümle kurman neden bana değerli hissettirsin ki sen böyle bir dil kullanarak kullanılmış bir paçavra gibisin, tabiii eminim okudular hayalim almıyor basılmayan kitap nasıl okunır ki kendini saklayacak kadar korkak bir yazarsın ya da her neysen kimliğin beni ilgilendirmez, ama bana saygılı davranmak zorundasın emir veremezsin sen git kadınına ver emrini o kadınlar zaten seni aldatır sen böyle davrandıkça klavye kendi kendine yazmıyor düzgün yazabiliyor olmalısın çünkü bilirsin ki yazarlar elle yazmaz kitabı ajdjdjd
Değerli insanlara düzgün cümle kurulur seni ilk imza günüme davet etcem ozmanda bu şekilde tavır göster cen mi merak ediyorum bak işte sen tam da busun haksız olduğun halde haklı çıkmak için insanları aşağılayan vicdanını rahatlatmaya çalısan birisin evet yayınlandı ve gerçekten de senin hayal bile edemeyeceğin kadar satıldı hatta yurt dışında bile satılmaya devam ediyor ha kendimi niye gizliyorum ona gelelim zaten her alanda reklamım oluyor her sitede kitabım satısta benm reklamımı yayın evim yapar ben kendi reklamımı izin olmadan yapamam sen bilmez sin yayın evleriyle sözlesme imzalarken bunu kabul edersin ve ben değil emirle konusan sensin üstüne hakaret edende sensin lütfen az önce hanım efendi dedim hanım efendi kelime sini bir kıyafet gibi üstüne gecir😊
Bak senin gibi aşağılayıcı ve hor görere konusmuyırum bilmeden konusuyosun seni gercekten imza günü me davet etcem sözüm olsun senin gibi emir vererekte konusmuyırum lütfen konusmana dikkat eder misiin aksi halde konusmayalım çünkü haketmediğim hakeretleri duymak istemiyorum erkeklere olan kinini başkalarına kus
Yazını okumadım bile etcem ozamanda dedikten sonra. Aslında doğrusu edeceğim o zaman da
Peki okuma ama lütfen erkeklere olan kinini başkasına kus benim sana birsey ispatlama ihtiyacım yok ben seni ilk imza günü ne davet etcem ben ulasırım san bir şekilde hatta imzalı kitap gönderebilir im istersen ama lütfen hakaret lerini baskalarına sakla
Kendini saklayan bir korkak değilsen açıkla kendini
Hakaret kelimem hangisi?
Bu tür gazı başkalarına ver imza gününde görücen zaten
O kadar çok hakaret ettin ki ne dediğinin farkında değilsin veya nerde nasıl konusman gerek bilmiyosun
Özele gelir misin biraz
Hakaret cümlemi göster olsun bitsin. Korkuyor musun neden özel? Hala emir veriyorsun.
Sen ne konuştuğunu bilmez sen ben mi göstereyim sana şunu şunu dedin diye ilkokul çocukları gibi ve korkum yok korkum olsa seni imza günü ne davet etmem ve emir vermedim özel den konusalım lütfen
Tamam güzelim sen haklısın imza gününde görcen zaten beni
Yav he he
Ya gazianteplisin ya da adıyamanlısın bu yav he he yi herkes bilmez sen başkasıyla dalga gec güzelim ama sözüm söz ben seni imza günü ne kesin davet etcem
İzmirliyim senin gibi korkmuyorum, hava gazı değilim. Tamam et bakalım bu gece mi edeceksin rüyanda kskkdkd
Aşağılaman bitseydi kim olduğumu öğrenirdin korkak biri değilim safda değilim sen çok iyi biri değilsin erkekleri hor görmeyi seven birisin ama izmirde yakın zamnda bir kitap fuarı olacak oraya davet ederim seni ben tanırım hava gazı olan sensin sırf vicdanını rahatlatmak için egonu tatmin etmek için önünü ardını düşünmeden konusuyosun şu an kim olduğumu söylesemde inanmazsın en doğrusu imza günü ne gelmen ozman yüz ifadeni foto olarak alcam😊
tamam sjsjsj
Şu randomdan ne anlıyosunuz gıcık oluyorum
Ekkfkdksksjsıjdjddjswjdjjebdjzjwbxınejdd znıxısjdjdjdj jsjauauauau ahahaudud xırkd dkdkdjnene
Uyuzsun yemin ederim gıcık
Neyse iyi günler
İyi günler
Çok mu filim izliyon 6 kişi adamın bie bıçak soksa hayatı bitti zeki adam
bu pısırıklık değil laf attı diye 6 kişiyle tek başınamı dövüşsün? umarım hayatımda böyle düşünen biri çıkmaz karşıma :/
Sen kezbanların gönül tacı bad boy kavgacı oglan istiyorsun herhalde 🤣 helal olsun en dogrusunu yapmis
Medeni ve mantıklı bir davranış.6 tane sarhoşu tek başına indiremezdi. Ha tek başına o adamlar olsaydı durum değişirdi sanırım
Senin amacın ne onu söyle önce? Geç saatde dışarda olmak 21.00 den sonra sokağa çıkma yasağı var. Altı erkek sizi taciz etmiş ne yapacak başka ?
Orda kavga etselerdi sevgilini bırak hastanelik etmeyi öldürürlerdi. Şimdi sen düşün. Sevgilinin ölmesi mi? Polis çağırırım demesinin mantıklı olması mı?
peki perşembe gecesi saat geç iken senin dışarda ne işin var yasak yok mu? hadi polis çağırdın diyelim ee sanada ceza kitlicek olan gene size olcak bok mu var dışarda geç satte
Ya iyide adam senin icin kavga etse bu sefer kavgaci dersin tebrik ettim valla en dogrusunu yapmis sende kiminle icilmeyecegini anlamissindir.
Neyi bekliyordun gidip kavga etmesini mi polis mantikli olmuş sonucta 6 kisi biri bicakta cekebilirdi gerek yok
Mağra adamlığı yapmamış işte daha ne istiyorsun. Polis aramak dört dörtlük davranış.
Şarap daha romantik ortamda içilir gece vakti ıssız yerde şarap içmek ne alaka zaten yasak var bide 6 kişiyle nasıl kavga etsin sen adamı oldurtmekmi istiyorsun
Doğru olanı yapmış senin için ne yapacak bir de kavgaya mi girecekti
evlen evlen evde fare görünce o senin kucağına çıkar
Akıllı Davranmış, tek başına saldırsa adamlardan birisi doluysa ikinizede zarar verirlerdi
Ya allah aşkına adam 6 kişiyi nasil dövsün. Kavga çikarsa ikinizde maf olucaktinız. Mantıklı olanı yapmis.
Ne yapmasını bekliyordun Allah aşkına?
Onun 6 kişiye girişip 6 kişinin de ikinize kim bilir neler yapacağını düşün.
Mantıklı olanı yapmış.
her yerde her insanla ne hasım olur ne de hısım.
Sen yaşama öl, keko musun ya adam ne yapsın 6 kişiye karşı biraz akıllı ol
Bu kadınlara gerçekten anlam veremiyorum
Ne istediğinizi biliyor musunuz siz
kavgaya meyilli değil işte öyle düşün şiddet eğilmi gösteren insan ne olursa olsun yanında bile durma
Doğru olanı yapmış ormanda ilkel kabilede yaşamıyorsanız tabii
eminim bende korusun isterdim ama beyfendice davranmis bi yandan da emin olamadim
Kusura bakma da biraz geri kafalısın
1,2 kişi olsa haklı olurdun ama adam 6 kişiye karşı en doğrusunu yapmış.
Evlen evlen nasıl koruyacak seni peki sen onun yanında her zaman güvende hissedecekmisin
Manyak mısın 6ya tek dalsın ölsün mü neyin peşindesin
Adam akıllı senden ayrılsın
6 kisiye ne yapsın bruce lee mi lan bu
Mal mısın? 6 kişi ile nasıl dövüşsün
Buram buram troll kokuyor
Net geri kafalısın adam akıllıysa senden ayrılır.
Sevgiline söyle senden ayrılsın.
Ben olsam dayak bile yesem 6 kişiye hasar verirdim illa. Sevgilin ödlekmiş.
Napsın adam 6 kişinin üstüne mi yürüsün
sen git polisle evlen
adam medeni dogru olanı yapmış ne bekliyordun
Akıllıcasını yapmış pısırıklık değil bu
Adam en iyisini yapmış
Seni önlerine atıp izlemeliydi bence 😒
Zeki mi korkak mi bilemedim
zaeki bence, bir kadın için kavga etmeye hele ki 6 kişiden dayak yemeye değmez :)
Hoş değil söylediğin şey
Gerçekler acıtır yegenim
Öyle olsun dayı
yaşın küçük olduğu için sana öyle geliyor :) bizler süpermen değiliz, erkek de olsak kuvvetimizin bir sınırı var, ben sana hayatın gerçeklerini söyledim, hoş olmayan ne?
6 kisiyi tek basina nasil dovecek ki o da hakli
Haklısın sevgili dediğin o adamlara dalcak
Sen yaşama öl
Bu benim fikrim öyle demen gerekmez
Biraz mantık ve medeni bir düşünce iyi olurdu
Bence polisle tehdit etmeliydi ilk ki etmiş hala devam ederlerse kendini siper etmeliydi hahah
Mübarek günde şarap içilmez ki
Delikanlılığın lüzmü yok. Mantıklı olanı yapmış
O 6 kişi sevgilini dövse sana ne yaparlardı
Sen boşver onu benimle evlen 😉
atlamadınız mı denıze
Bizim da kafamız çok yerinde değildi
denıze atlayın
Akilli adam davranışı geneli bu kadar akıllı olmaz
Elit adamda başka oluyor ya
canını korumuş canını
Adam ne yapsin baska olsun mu