Sadece o an aklıma o geldi. Bana kerestem diyodu bende onu söyledim demez olaydım
https://hizliresim.com/8mM93W
bu resmi biliyomuş. Ben çirkinmiyim demeye başladı
https://hizliresim.com/8mM93W
bu resmi biliyomuş. Ben çirkinmiyim demeye başladı
kızı can damarından vurmuşsun kanka kızlar duygusaldır çiçek yaptır git özür dile affeder yanlış anladın felan de ben ne çok patates seviyom de ondan böyle bişey söyledim de
Haha resim süpermiş :D Gönlünü alman zor kilolu mu?
171cm 57kg
Çiçek alsam abartı olur
sen git balkondan atla daha iyi :D bir kıza öyle denir mi ya
Ya şirinlik olsun diye öyle dedim
ne biçim şirinlik bu kadınlara patates diye şirinlik mi olur ya :D
benim minik bebeğim barbie bebeğim falan mı dedin de şirinlik olucak
Kelebeğim diyordum bazende kadınım
papatesim diyerek hepsini silip götürmüşsün ama
Ya o bir kerelikti
Gönlünü nasıl alabilirim
bilemiyorum zor yani sanki artık kız her patates gördüğünde aklına senin sözün gelir
Ben olsam sevinirim en sevdiğim sebze:D
Resmi nerden gördüyse görmez olaydı
Cevap
5Cevap
Yani ben bu resmi ilkkez gördüm ama patatesde ne yani zeytin gözlüyü biliyoruz ama patatesi neyin nesi?
Ne desem bilemedimki
Değil :(
istersen dünyanın en çirkin insanı ol, benim olduğun için güzelsin de :)
Tırnaklamasın sonra
fazla trip iyi değildir yani, ona onu kırmak istemediğin belirtmeye çalış, aman kavgaya dönüşmesin :)
:D:D:D Allah kolaylık versin gazan mubarek olsun panp.
abi tatlı patatesin ne yaa :D :D dua et hala çıkıyosunuz.
Niye kötümü
Ne yapıcam
Bir kıza bunu dersen hayatının hatasını işlemiş olursun. Kilomu ne verdin de gönlünü alırsın.
Kadın insanın bir ust modeli sn bilmiyor musun? Ona artık neler kurmustur neler
Ne yapmalıyımki.
Ne kuracakki. Şişman değil 171 cm 57kg
Sevgilim bana neler neler diyoda bozulmuyorum bir patates lafina mi bozuldu sevgilin :)
de aşkım götünün ıssırım şaka dedm hemen alınma de konuyu değiştir :))) aşkda samimi olmak gerekir kötü bişi degil dediğimi de emin ol işe yarar
İyi güldüm he :)) Du bende diyim bakim nolcak :D
Aman deme
Nesi kötü ki tatlı patatesin, bence çok sevimli :D
Bencede. Minnoşum diyecek halim yoktuya. Bende tatlı patatesim dedim
Patates mi hahah :D saçma olmuş :/
kereste az gelir sana.
patatesim demek niyeki :D
ben zor affederdim :D
Niyeki ama :( kötü bir niyetim yoktu
patates denmez ama ya yapma :D
Ya öyle kaçıverdi ağzımdan
Bir çuval patates götür en ggüzelindden olsun :)
işin zormuş allah kolaylık versn :)
Patetes dedin ya kilolu anlamistir
Kız haklı ama :) ;)
Ama niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar