Tepki gostermezdim tabi ki herkes evlenmez zorunda olacak degil bunu açıkça oyalamadan kivirmadan söylemesi bence erdem evlilik yurutemeyecegini bile bile evlenmek istemek ya da birini ateşe ahmak ahmakliktir bencilliktir bence gerçeği söyleyen kişiye saygı duyulması gerekir
Beni sevseydin evlenmek isterdin zaten derim ! Ayrıca niyeti de sadece cinsellik yaşayıp terk etmektir, kendi kendini ele vermiştir zaten , kurtulduğum için şükrederdim..
“Seni seviyorum ama evlenmeyi düşünmüyorum” “Günübirlik yaşamaya alışkınım, düzeyli ilişki bana uygun değil, buna devam edeceğim birine bağlı kalamam bu yüzden uzak kalalım, zararım dokunmasın sana” O kadar duydum ki. Hepsi eski sevgili, eski sevilen sonuç bu...
Etrafımdaki mutlu çiftlere bakarak şöyle düşünüyorum. Gerçekten evlenmek isteyeceğin birini bulduğunda ne olursa olsun o yola giriyorsun. Biri seninle evlenmek istemiyorsa bu seni evliliğe uygun görmediği içindir. Evlilikten korktuğu için falan değil...
Kullanıyor elbet biriyle evlenecek onu evlenecek görüyor seni dee eğlenecek belli ona değer verecek aynı evi paylaşacak her gün onunla uyuyacak Bi şey başına gelse çok üzülecek onu koruyacak maddi destek verecek ama seni kullanıyor evleneceği kadını da bulduğunda seni atacak. Onun için en iyisi sen o seni atmadan at
İsa sevdiği insanı yanında ister onunla bi hayat ister yalan sevgiler yani Bende yanımda gezdirmeyi severim ama sorumluluk almaya gelince yapamam bu sevgi değil bana göre
Birbirimizi sevebiliriz, ömür boyu ya da uzun bir süre beraber olabiliriz. Sevgimizi kanıtlamak için illa evlenmemiz mi lazım ya da sevgiyi tamamlayan şey evlilik mi yani?
Ohoooo sen nerdesin ben o hastaneye giderken sevdiceğimin aklının eskisinde olduğunu bile bile gittim son bir kez sevdiceğim gözlerinde gördüğüm ben değilsem eskisiyse bu iş baştan bitmiştir..😂
Güzel oynarım 😂Ama sevdiceğim eskisiyle vakit geçirir bir süre sonra ona değil beni sevdiğini anlar o bütün uzun yolları teper yine bana gelir.. Beni kimse unutmaz kolay kolay ö gözlere baktıysam tamamdır 😂
bence ilişkinin ciddiyetine bağlı evlenmek istemeyen insanlar olabilir bunun partner ile alakası olduğunu düşünmüyorum ben de evlenmek istemem karşımdaki insan istemezse saygı duyarım mutlu bir çift olmak için evlenmeye gerek yok
ne kadar süredir birlikte olduğunuza bağlı ve neden istemediğine de bağlı örneğin maddi imkansızlıklardan dolayı mı yoksa farklı karı kızlardan dolayı mı
Eskiden buradaydım o zaman bel ağrım nasıl geçer dile bi soruma görüş yazmıştın o zaman xper 4 falandın daha, yeni kaydoldum o yüzden yeni gördüm kusura bakma