Oyunlarla içli dışlı olan biriyim. Genellikle bu tür ortamlardan biriyle arkadaşlık kurup sonrasında iş flörte geliyor bazen. Günler, haftalar hatta 2-3 ay olacak kadar uzun süren bu devamlı konuşmalar (bunun içerisinde görüntülü görüşme, gün içerisinde merak edip belli başlı saatlerde yazışmalar ve işe giderkenki telefon konuşmaları dahil) bir müddet sonra, karşımdaki kişiyi kaybetme korkusuna bürünüp ani bir yazmama ve/veya iletişimde aksaklık olması durumunda beni kuşkular içerisine düşürüyor. Adeta içimde ikiye bölünüp bir tarafım kendimi sakinleştirmeye çalışıp sabırla beklememi söylerken (ki yapmam gerekenin bu olduğunun da farkında olmama rağmen) diğer tarafım telaşlanıp ona ulaşmaya çalışıyor. Olayı anlatayım. Pazartesi günü normal bir şekilde sabah mesajlaşmamızı yapmış, ara sıra mesajlaşmalar devam etmiş ve gün sonunda iş çıkışında eve geç kalma olasılığına rağmen benimle buluşup hoş vakitler geçirmişiz. Eve döndüğünde de oyun oynayarak günün güzel geçtiğinden ve başka güzel şeylerden konuşup günü bitirmişiz. Ertesi gün bana sabah online olup mesaj atmadığını fark ediyorum, çünkü hiç yapmadığı bir şeydir ve meşgul olduğu halde online olduğunda bana yazmadan çıkmaz. Telaşlanıp onu arıyor ve durumunun iyi olduğunu öğreniyorum, bir saate yakın konuşma açık kalıyor ara sıra konuşuyoruz. Wifi'a bağlandığı için online kalmış. İşleri de o sıralar yoğun anladığım kadarıyla, bulunduğu yerde tadilat yapılıyormuş. O bu telaşımı göz ardı ederek konuşmaya devam etti, benzer bir ulaşamama durumu daha oldu akşam saatlerinde, trafikteymiş. Fakat ben bunu tahmin etmeme rağmen içimdeki beni dürtükleyen sese uyup tekrar telaşlandım, eve geldiğini mesaj atarak bildirdi sağolsun. O gün olan telaşım için kusura bakmamasını söyledim. Çarşamba günü bunlar hafif devam ederken bir ara tam düzelttim dedim fakat yine telaşlanıp çocuğa "bak biri varsa lütfen söyle, çekileyim aradan" dedim, ya öyle bir şey yok yok yok diye bastırdı, gün sonu gönlünü alıp her daim yanında olduğumu bunu unutmamasını söyledim "biliyorum, unutmam :)" yanıtından sonra rahatlıkla uyudum. Perşembe günü de sırf ben hariç ortak diğer yerlerden mesaj attığı için sinirlenip neden benimle konuşmuyorsun adı altında gün boyu rahatsız ettim. Bir sorun yok, sana da herkese karşı da aynıyım demesi içime su serpse de konuşmadıkça telaşım devam etti, rahatsız etmeyip gün sonuna kadar da sadece sesli olarak arkadaş ortamında konuştuk. Bugün de güne güzel başlayıp bu düşüncelerden sıyrıldım ve ondan salıdan sonrasını unutmasını istedim, bunu normalde de yaptığımı ama bu sefer fazla şiddetli olduğunu söyleyip biraz friendzone koydu. fazlası olduğunu ve bu davranışlarımdan arınacağımı söyledim ve "zaman göstersin bakalım" diyip naptığımı sordu. yanıtladıktan sonra 3 saat oldu ve cevap bekliyorum. Birileriniz lütfen bana fikir verebilir mi, çünkü telaş yapmadan beklemeye devam ediyorum ama eskisi gibi olmayı da istiyorum.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Sen yazma yeter. Sıkıyorsun. Bu haltı ben de yiyorum bazen o yüzden biliyorum ama yazınca değerin düşüyor sadece.
Ki zaten cumartesi güzel anlamda konuşsam da mesajlarıma baksın diye biraz darladım, "arkadaşken böyleyse ben ilerisine bakmam, öyle de düşünüyorum zaten" dedi. Sonrasında güzel bir dille bu karara varmasının bu haftalık davranışımdan dolayı aceleci ve yanlış olduğunu, daha birbirimizi tanıma aşamasında olduğumuzu ve zamana bırakmamız gerektğini söyledim. Bunun ardından da hiç yazmadım, o uyanalı 4 saate yakın oluyor ama Discordda girdiğim odada selam dahi vermiyor, anca bir konu oldu mu konuşuyor. Sakince beklemedeyim.
En güzelini yapıyorsun. Yazacaktır o sana. Biraz özlet kendini 😉
Emin misin, bak belli konular hariç konuşmuyor benimle. Başkasıyla konuşuyor mu diye bakıyorum ne telefonuna gelen bir bildirim sesi veya telefonla ilgilendiğini gösteren bir duraklık, ne de bahsettiğim uygulama üzerinden bir kızla konuşma geçmişi var (hesabını çalmadım ama alt tab attığında ekran kaydı alıp pikseller arasından süzdüm, uğraşmama değer mi diye yazdığım şeye bir baktım gerçekten :D) Mesajlarıma cevap verecek mi bilmiyorum, sürekli darladığım için bana dün şu önceki yanıtta yazdıklarımı söyledi. Umarım bakar mesajlarıma, hiç "bakar mısın mesajlarıma lütfen?" diye ısrar etmeyeceğim, normal zamanda söylediğine göre istediği şey ne olursa olsun yanında olmamdı, ben de aynı odada bulunup konu varsa konuşuyorum. Sakinliğimi cumadan devam ettirseydim biraz daha iyi olacaktı ama dün güzel bir şey için darlasam da pek konuşma taraftarı olmuyor. Attığım storye anında baktı iki gündür, ama bir diyalog yok. Dün aramızdan bir arkadaşın bana karşı yakın tavırları oldu, ben de onu uyarması için ona söyledim, başta "o mu" diye kızgın bir sırıtışı var onu yaptı, biraz sorguladı ne dedi o sana diye, dinledi ilgileneceğini söyledi. Aslında gerçekten kafamda büyütüyorum farkındayım ama zararın neresinden dönsem kardır diye düşünüyorum, umarım döndürebilirim. Dün o kadar güzel şey yazdım umarım okuyunca içinde bir karıncalanma olur, hisseder de anlar.
Şimdi sana şunu söyleyeyim. Erkeklere fazla ilgi yaramıyor. Onlar ilgi istemiyor aslında pek. Eminim, yazma biraz. Sen üzerine düştükçe o kaçacak. Kactikca da kovalayacaksin. kısır döngü bildiğin. Bırak akışına biraz.
+ Bu olaylar boyunca kaç gündür modunun düşük olduğunu da anlıyorum, iki gündür özellikle herkese karşı ters cevaplar veriyor enteresan bir şekilde. Konuyla alakalı mı değil mi bilmiyorum tabii ama hatırlayınca söyleyeyim dedim, ilgin için teşekkür ederim bu arada :)
işte ben biraz fazla düştüm üstüne, neyse biraz sakinleştikten sonra görecek ve anlayacak kadar mantıklı düşünebilen bir adam sonuçta, umarım dediğiniz gibi olur. :)
Ben öyle olacağına eminim. Umarım çok mutlu olursunuz beraber 🙃 Rica ederim.
Son durum: bitirdik :D ama şu an içim daha rahat, çocuksu hareket olarak görmüş yaptıklarımı, kendi bilir. Sürekli kendimi kanıtlamaya çalışıp ısrar etmemin hiçbir manası kalmadı, yine ısrar edip görmediği onlarca güzel şey olduğunu söyledim, bıraktım artık ne istiyorsa düşünebilir.
Hakkında hayırlısı olsun.
Biraz ara ver sıkma onu
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!