Karşımdaki insanı ister istemez üç gündür sıkıyorum, bugün düzeltmem gerek?

Oyunlarla içli dışlı olan biriyim. Genellikle bu tür ortamlardan biriyle arkadaşlık kurup sonrasında iş flörte geliyor bazen. Günler, haftalar hatta 2-3 ay olacak kadar uzun süren bu devamlı konuşmalar (bunun içerisinde görüntülü görüşme, gün içerisinde merak edip belli başlı saatlerde yazışmalar ve işe giderkenki telefon konuşmaları dahil) bir müddet sonra, karşımdaki kişiyi kaybetme korkusuna bürünüp ani bir yazmama ve/veya iletişimde aksaklık olması durumunda beni kuşkular içerisine düşürüyor. Adeta içimde ikiye bölünüp bir tarafım kendimi sakinleştirmeye çalışıp sabırla beklememi söylerken (ki yapmam gerekenin bu olduğunun da farkında olmama rağmen) diğer tarafım telaşlanıp ona ulaşmaya çalışıyor. Olayı anlatayım. Pazartesi günü normal bir şekilde sabah mesajlaşmamızı yapmış, ara sıra mesajlaşmalar devam etmiş ve gün sonunda iş çıkışında eve geç kalma olasılığına rağmen benimle buluşup hoş vakitler geçirmişiz. Eve döndüğünde de oyun oynayarak günün güzel geçtiğinden ve başka güzel şeylerden konuşup günü bitirmişiz. Ertesi gün bana sabah online olup mesaj atmadığını fark ediyorum, çünkü hiç yapmadığı bir şeydir ve meşgul olduğu halde online olduğunda bana yazmadan çıkmaz. Telaşlanıp onu arıyor ve durumunun iyi olduğunu öğreniyorum, bir saate yakın konuşma açık kalıyor ara sıra konuşuyoruz. Wifi'a bağlandığı için online kalmış. İşleri de o sıralar yoğun anladığım kadarıyla, bulunduğu yerde tadilat yapılıyormuş. O bu telaşımı göz ardı ederek konuşmaya devam etti, benzer bir ulaşamama durumu daha oldu akşam saatlerinde, trafikteymiş. Fakat ben bunu tahmin etmeme rağmen içimdeki beni dürtükleyen sese uyup tekrar telaşlandım, eve geldiğini mesaj atarak bildirdi sağolsun. O gün olan telaşım için kusura bakmamasını söyledim. Çarşamba günü bunlar hafif devam ederken bir ara tam düzelttim dedim fakat yine telaşlanıp çocuğa "bak biri varsa lütfen söyle, çekileyim aradan" dedim, ya öyle bir şey yok yok yok diye bastırdı, gün sonu gönlünü alıp her daim yanında olduğumu bunu unutmamasını söyledim "biliyorum, unutmam :)" yanıtından sonra rahatlıkla uyudum. Perşembe günü de sırf ben hariç ortak diğer yerlerden mesaj attığı için sinirlenip neden benimle konuşmuyorsun adı altında gün boyu rahatsız ettim. Bir sorun yok, sana da herkese karşı da aynıyım demesi içime su serpse de konuşmadıkça telaşım devam etti, rahatsız etmeyip gün sonuna kadar da sadece sesli olarak arkadaş ortamında konuştuk. Bugün de güne güzel başlayıp bu düşüncelerden sıyrıldım ve ondan salıdan sonrasını unutmasını istedim, bunu normalde de yaptığımı ama bu sefer fazla şiddetli olduğunu söyleyip biraz friendzone koydu. fazlası olduğunu ve bu davranışlarımdan arınacağımı söyledim ve "zaman göstersin bakalım" diyip naptığımı sordu. yanıtladıktan sonra 3 saat oldu ve cevap bekliyorum. Birileriniz lütfen bana fikir verebilir mi, çünkü telaş yapmadan beklemeye devam ediyorum ama eskisi gibi olmayı da istiyorum.
Karşımdaki insanı ister istemez üç gündür sıkıyorum, bugün düzeltmem gerek?
Cevapla