Yeni biriyle tanıştım fakat gözleri minicik, sürekli sinirli gibi bakıyor. Sizce bir erkeğin bakışları nasıl olmalı?

Yeri biriyle tanıstım ama çocugun gözleiri minicik yani kısık demiyorum minicik. Görünmiyor bile. Ben biraz daha buyuk gozleri seviyorum. Bir etkilesim alamadim sanki sinirli gibi gorunuyor. Gozunun icindeki samimiyeti hissedemedim. Meslegi falan iyi ama yani gözüme hitep etmedi. Sizce bir erkegin bakislari ve gozleri nasil olmali?
Yeni biriyle tanıştım fakat gözleri minicik, sürekli sinirli gibi bakıyor. Sizce bir erkeğin bakışları nasıl olmalı?
Cevapla