Flörtüm bana fiziğin iyiymiş dedi ben de evet lisedeyken 95 almıştım dedim rezil mi oldum?

Şuanda 19um lise bitti yanlış anlaşılmasın.. soru başlıkta troll falan değil şaka yapmıyorum
Flörtüm bana fiziğin iyiymiş dedi ben de evet lisedeyken 95 almıştım dedim rezil mi oldum?
Cevapla