Flörtümün fazla ilgisi beni bunaltıyor. Ne yapmalıyım?

Aslında tam olarak neyiz bende bilmiyorum. Eski ilişkim cok zorlu bitti. Dolandırıldım, aldatıldım, tehdit edildim vs vs bunlardan ona da bahsettim bir ilişkiye girmeye korkuyorum ve istemiyorum dedim. Ben korkunu yenmende yardımcı olucam hemen bir şeyler olsun istemiyorum zaten dedi. Öyle deyince rahatladım iyi birine benzediği içinde tanımak istedim. Ama henüz 1 hafta olmuşken öpmek sarılmak sevgililer gibi elimi tutmak sarılmak falan istiyor. Bense aramızda hala bişey olmadığını birbirimizi tanıdığımızın altını çiziyorum ama üzülüyor. Bir kafede aşçı bana sürekli yemek gönderiyor kafeye yanıma gel diyor gittiğimde yine yemekler içecekler yedirip içiriyor ve ben bu durumdan rahatsız oluyorum. Sürekli sabah akşam görüşmek istiyor. Görüşme harici arıyor mesaj atıyor. Ve benim tipim olan biri değil sırf iyi biri olduğu için bana iyi davrandığı için konuşmaya devam etmeli miyim bilmiyorum. Henüz hoşlanmıyorumda öpmek istiyor misal benim içimden gelmiyor. Ve şimdiden 1 hafta olmuşken beni kıskanmaya başladı, onun açısından her şey çok hızli ilerliyor. Yazmazsam trip atıyor, erkek arkadaşımla konuşursam trip atıyor biraz fazla da sıkıyor.
Flörtümün fazla ilgisi beni bunaltıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla