Yakışıklıyım, kaslı bir vücudum var (fitim yani abartılı değil) ama 170 im?

Arkadaşlar boyumu değiştiremediğim için kalan bütün fiziksel özelliklerimi geliştirebildiğim kadar geliştiriyorum. Gerek yüzüm olsun gerek vücudum. Bakımlıyım ama boyum bir erkeğe göre kısa. Bu beni ne kadar geriye atar? Ne kadar çok şey kaybederim?
Yakışıklıyım, kaslı bir vücudum var (fitim yani abartılı değil) ama 170 im?
Cevapla