Çoğu kız dolduruyor 18i, kocaya kaçıyor, evden kaçıyor.. erkekler deseniz dolduruyor 18i evden kaçıp özgürlük arıyor, madde kullanıyor.. kız kaçırıyor rahat rahat evleniyorlar.. aileler birşey yapamıyor reşitler diye..
Kısacası zaten artık günümüzde gençlerin aklı eskisi gibi olgun değil.. hani eskiden annelerimiz babalarımız 15inde evlenirdi.. onlardaki olgunluk beceri akıl şimdi nerde kimde?
Kesinlikle reşit olma yaşı 21 olmalı..
Kısacası zaten artık günümüzde gençlerin aklı eskisi gibi olgun değil.. hani eskiden annelerimiz babalarımız 15inde evlenirdi.. onlardaki olgunluk beceri akıl şimdi nerde kimde?
Kesinlikle reşit olma yaşı 21 olmalı..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer