Bana göre ülkemizde reşit olma yaşı en az 21 e çıkarılmalı, günümüzde çoğunun aklı havalarda, olgun değil, siz ne düşünüyorsunuz?

Çoğu kız dolduruyor 18i, kocaya kaçıyor, evden kaçıyor.. erkekler deseniz dolduruyor 18i evden kaçıp özgürlük arıyor, madde kullanıyor.. kız kaçırıyor rahat rahat evleniyorlar.. aileler birşey yapamıyor reşitler diye..
Kısacası zaten artık günümüzde gençlerin aklı eskisi gibi olgun değil.. hani eskiden annelerimiz babalarımız 15inde evlenirdi.. onlardaki olgunluk beceri akıl şimdi nerde kimde?
Kesinlikle reşit olma yaşı 21 olmalı..
Bana göre ülkemizde reşit olma yaşı en az 21 e çıkarılmalı, günümüzde çoğunun aklı havalarda, olgun değil, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla