Kız arkadaşım bana çok kötü davranıyor cidden ayrılmak istedigim ona söylesem mi sizce?

Ona hep sadık kaldım ve asla onu üzecek bir durum yaşatmadım. Sevgi ve güven hepsi tam anlamıyla saglandı ama beni yıpratıyor. Onu seviyorum oda seviyor ama ne bileyim bazen anlaşamıyoruz. Erasmus yapacakmış o gün yanımda söyledi benimde modum düştü ister istemez. Tabiki isterim kız arkadaşım kendini geliştirmesini istedigini yapmasını sadece özlem duyacagım için biraz modum düştü ama o gelmiş şimdi bana diyor ki anlaşamadıgımız diger bir nokta diyor. Ne kadar kırıcı konusuyor farkında degil. Dünden beride soguk soguk konusuyor. Ailesi ile tartışıyor bana olan davranışıda degişti o tartışmadan sonra. Ben deger veriyorum oda veriyor eminim ama ben istemiyorum artık yıpranmak. Konuşmayı düşünüyorum yollarımı ayırmak istedigim söylemek istiyorum çünkü sevgi yetmiyor. Anlaşamıyoruz. Seviyorum , karışmıyorum , deger veriyorum , kararlarına saygı duyuyorum , ve en önemlisi anlayışlıyım daha ne yapabilirim ki?
Kız arkadaşım bana çok kötü davranıyor cidden ayrılmak istedigim ona söylesem mi sizce?
Cevapla