Flörtüm ben yazınca çok iyi davranıyor ama kendisi hiç mesaj atmıyor. Ne yapmalıyım?

Ben artık yoruldum hep beklemekten. Evet sevgili değiliz ama ne biliyim... zaten basta da ben yazdim ve acildim aslında. Kizin açılmasi erkeklere tuhaf geliyor sanirim bir türlu acamadim kapılarini.. ben yazınca çok güzel tatli tatli konusuyor benimle ama yazmazsam tık yok. Bir kac ay yazmasam beni unutur dimi ne yapmaliyim?
Flörtüm ben yazınca çok iyi davranıyor ama kendisi hiç mesaj atmıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla