170 erkek mı olur ya ne demek gençler aciklar misiniz?

Ben neyim şimdi? Eski lise kız arkadaşım arkadaş ortamında 1.70 erkek mı olur ya dedi güldü. Kızin boyu çok kısa , ben 168im , 170 bile değilim. Boyumu kompleks yapmaya başladim artık. Çok mutsuzdum daha da mutsuz oldum. Demekki yalnız olma sebebim buymuş :'(
170 erkek mı olur ya ne demek gençler aciklar misiniz?
Cevapla