Arkadaşlar ben 28 yaşındayım...
1 yildir sevdiğim var ve isi ciddiyete döktük her neyse bana iyi geceler askim seni cok seviyorum öptüm o bal dudaklarindan dedi
Neyse bende olucak olucak ama ben cok korkuyorum filan dedim hani insan sevdiğini illaki arzular yanlış anlama beni beceremem diye korkuyorum dedim... oda askim kendiliğinden olur zaten merak etme dedi
Her neyse nişanlım ne düşünmüştür beni hor görmemiştir dimi? Ya küçük görmez? Cahil filan?
Not: ben başta dürüst gittim ona ben hic bir erkekle yakin olmadim opusmedim bile demiştim yani gizlemedim hic.
1 yildir sevdiğim var ve isi ciddiyete döktük her neyse bana iyi geceler askim seni cok seviyorum öptüm o bal dudaklarindan dedi
Neyse bende olucak olucak ama ben cok korkuyorum filan dedim hani insan sevdiğini illaki arzular yanlış anlama beni beceremem diye korkuyorum dedim... oda askim kendiliğinden olur zaten merak etme dedi
Her neyse nişanlım ne düşünmüştür beni hor görmemiştir dimi? Ya küçük görmez? Cahil filan?
Not: ben başta dürüst gittim ona ben hic bir erkekle yakin olmadim opusmedim bile demiştim yani gizlemedim hic.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer