Arkadaşlar ben nisanliyim ama hic opusmedim nişanlım ne düşünmüştür?

Arkadaşlar ben 28 yaşındayım...
1 yildir sevdiğim var ve isi ciddiyete döktük her neyse bana iyi geceler askim seni cok seviyorum öptüm o bal dudaklarindan dedi

Neyse bende olucak olucak ama ben cok korkuyorum filan dedim hani insan sevdiğini illaki arzular yanlış anlama beni beceremem diye korkuyorum dedim... oda askim kendiliğinden olur zaten merak etme dedi

Her neyse nişanlım ne düşünmüştür beni hor görmemiştir dimi? Ya küçük görmez? Cahil filan?
Not: ben başta dürüst gittim ona ben hic bir erkekle yakin olmadim opusmedim bile demiştim yani gizlemedim hic.
Arkadaşlar ben nisanliyim ama hic opusmedim nişanlım ne düşünmüştür?
Cevapla