Ben sana yasanmis olay anlatiyim kisaca bizzat amcamin. Oglu oda senin gibi seviyordu kizi deli gibi ama kiz ailesini istemiyordu ailesini birakip kizla evlendi surekli kizin dedigini yapti kiz hamile kaldi ama ondan değil baskasindan oldureceklerdi amcamlar gelini. Zar zor cozduler olayi hamile haliyle bosadi mecburen kiz yurt disinda suanda. Cocuk desen milletin dilinde 22 yasinda insanlarin dilinde erkek olmasina ragmen. Genc yasta bitirdi hayatini kasin. Seven kadin sevdigi adamin ailesi kotu dahi olsa sirf onun icin katlanir ki bu kadin daha hic bir kotuluk gormedigi aileyo istemiyor allah bilir ilerde seni elde ettikten sonra neyapar mmuhakkaki annenin sozunu dinle yoksa cok pisman olursun ilerde ask biter ozman anlarsin ama sana bu kadar sey dedikten sonra insanlar sen hala onunla evlencem diyorsanda annene babana yasatmis oldugun hisleri yasamadan olmeSin sakin unutma kardesim ask bir gun biter ozaman cok pisman olursun suanda asiksin ask gozunu kor etmis. Gozlerin acilunca basini duvarlara vurursun demedi deme. Yol yakinken birak onu biraz aglarsin ama karsina sana ve ailene deger veren biri. Cikarki kizin en hayirlisi odur o kizdan sana haiyir gelmezzz cokk uzulursunnn cokkkkkkkkkk.:((
15 Yorumla- +1 yıl
haklsın ama napıcam bilmiyorum yani şu an ilk defa yüzüm gülmüştü mutlu olmuştum ne bu başıma gelenler
- +1 yıl
Bak gercekten ask unutulmayacak kadar. Zor değil heleki ailen icin unutman gerekiyosa biraz aci cekersin bira ama sonra gecer eger sabredip onu birakirsan allah bu yaptigini karsoliksiz birakmayacaktir karsina gene cok sevdigin biri cikar ve saygili sevgili olur inana allaha dua et allah yardimcin olsun.
- +1 yıl
ya yapamam anneme ayıp atti ama yapamam annemden babamdan çok seviyorum allah kadar çok seviyorum
- +1 yıl
Dicek bisey bulamiyorum allah. Kadar seviyorum Demissin cok yazikki bu iliskinin bitik oldugu simdiden belliki sen goremiyorsun cok pisman olacaksin sen onu gercekten sevmiyorsun sadece seytan gozunu kor etmiski ilerde zor durumlara gelip isayan ettirip anne babaya ah ettirip. Seni kendisine tutsak edenlere katmak istemk burdaki amac sen sen ol dogru yolu bul allah seni gorecektir anne duasi al allah diledegini kabul edecektir. Aksi halde devam edersn allah akil fikir. Versin ailene yardim etsin seninde yanlis seyler olmadan kendine getirsin rabbim seni kurtarsin cok zor durumdasin anlayabiliyorumask bu herseye konar ana olculu davranmasan ayrilik acisindan daha buyuk acilar gorursun allah korusun. gecmis olsun rabbim dogru yolu bulmana yardimci olsun hiscakalin
- +1 yıl
allah razı olsun bacımsın...
En İyi Cevaplar
+1 yılannen kıyafetine karıştı diye bir cevap vermek zorunda hissetmiş, ondan öyle demiş. niye ayrılıyosun kızın suçu yok. evet öyle demiş ama durup dururken dememiş annenin suçu. kızın kıyafetine karışmaya hakkı yoktu. sanki kendi kızı. senin kız arkadaşın olsa bile yapamazdı annen öyle. kız sadece cevap vermiş. tartışmışlar. bakma yol ver erkekliğinden şüphe ederim diyenlere. kusura bakma ama senin annnen haddini bilmeliydi. kızın öz annesi karışmıyordur ona ne oluyormuş ne olacak kısa giyse genç o. hangi çağda yaşıyoruz. annen de kendini acındırıyor gibi geldi. kendisi başlatmışken ağlaması... ikisini de kırma daha fazla. kibarca bir araya getir barıştır. tamam annene saygılı olmalıydı ama annen eğer kıza üsteleyip, namusu kısa giyinmemek gibi göstermeseydi kız böyle bir şey yapmazdı annen de ona saygı duymalıydı. herkes saygı duymalı. ben büyüğüm ondan diye annenin de saygısızlık yapmaya hakkı yoktu ki. sen ondna ayrılırsan annen sizi ayırmış olacak anneni bu günaha sokma Kur'an'da bile yazıyor en büyük günah bu.
04 Yorumla- +1 yıl
ilk önce ben de kıza tekmeyi bas yazacaktım ama annen başlatmış durup durupken onu okuyunca böyle yazdım. :p
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
yok o kadar değil annenden uzak olma tabii ki eviniz uzak olsa bile git görüş sürekli annen o senin o madem o kadar istemiyor kendi çok görüşmesin. kavga çıkmasından iyidir ama sen uzak durma annenden.
- +1 yıl
valla bilmiyorumki kardeşmi desem ablamı desem yaşınız kaç bayan?
+1 yılBak simdi yavrum çoğu anne oğlunu kıskanır ve iç güdüsel olarak gelinler sevilmez welcome to turkey doğruya doğru bu boyle o yüzden iki tarafinda kendine gore hakli yönleri vardır annen sen olmadığın zamanlarda sevgiline baskı uygulayip seni yani oğlunu kıskandığı için sevgiline sert davranıyor olabilir sevgilinde biraz agresif bir kadınsa normal olarak bunlar yasanmıstır dostum bence takma bunları kafana turkiyede çiftlerin %70 birbirlerinin ailelerine karşı soğuk olur gayet normal bisey yani sen o yüzden akışına bırak
10 Yorumla
Dostum bu soruyu bize hala nasıl soruyorsun ki... duyduğun anda kızın haddini bildirip çeki gidecektin... Annenden daha değerli mi? Onlarca kız girip çıkabilir hayatına ama Annen hep birtane... Haddini bilmeyen insandan, saygı nedir bilmeyen insandan da asla hayır gelmez unutma...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
+1 yılYuh ya kız arkadaş bulunur anne bulunmaz ayrıl bence anneme biri öyle dese kaldıramam ben tamam sevmeyebilir ama oğlunu sevdiği için saygı göstermek zorunda hiç mi aile terbiyesi görmemiş annem aglasa dayanamam onu aglatani ağlatırım ondan sana Hayır gelmez kardeşim bitir annenle baristirmaya kalksan oğlum seviyo diye susar ama unutmaz eğer evlenme gibi bir durum olsa o kız ona neler der onları bir düşün derim ve bir yorumda mini giyiyo demissin tamam dışarıda giyebilir ama annenin yanında daha oturakli giyinmesi lazım yakistiramadm
015 Yorumla- +1 yıl
ya işte bize gelince mini giyiyor annemde uyarınca tartışmışlar.. çok seviyorum ama ayrılamam imkanı yok 2 sinide alıp yemege götüreyim araları düzelsin
- +1 yıl
Annenin yerinde olmak istemezdim yemeği falan boşver gururu kırılmış kadının sevgilini seviyosun da anneni sevmiyo musun nasıl laf ettirebiliyosun kadına kız biraz saygılı olsa zaten annenin yanına öyle gelmez ama sen kafana koymussun ne yaparsan yap demek düşer bize ama barismalarini tavsiye etmiyorum
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
Her dediğini yapıyosun galiba ve iyice simarmis hadsizlesmis sana da yakistiramadm bunu kesin sen de bunu kabul etmissindir
- +1 yıl
mecburen ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- +1 yıl
Peki sen o mini giyerken bişi demiyo musun ona
- +1 yıl
beni dinlemiyor bagırıyor bişey diyince bana
- +1 yıl
O zaman sen şimdiden hanım köylü olmuşsun sana ne desek boş iyi gunler
- +1 yıl
nasıl yani hanım köylü
? - +1 yıl
Kısaca kızın sözüne bişi diyemeyen onu dinleyen onun dediklerini yapan Hayır diyemeyen bir erkek. Bişi deyince bana bağırıyo dedin ya işte ona derler
- +1 yıl
napim çok seviyorum. ben ona bagıramam bakmaya kıyamıyorum. mecburen aşkım için ailemle ilişkimi kesicem
- +1 yıl
Onlar seni onca sene büyüttü gece senin için uykusuz kaldılar sen bir kız için onlarla iliskini keseceksin yazıklar olsun başka bişi demiyorum
- +1 yıl
ben oto kiralama işi yapıyorum sevgilim hemşire okumuş bir insan sonuçta biz cahiliz vardır onun bir bildiği
- +1 yıl
Her okumuş bilgili olmaz bunu o aklına sok o kız senin paranı seviyo olmasın 700 lira gönderiyorum demişsin 240 milyara ev aldım demişsin bu kız senin paranı sevmiyosa ben de neyim bir kaç ay para verme bakalım ayrıca sevgilin mi esin mi her soruda farklı bişi demişsin yalan söylüyo olmayasn
- +1 yıl
ya nişanlanıcaz ama karı koca gibiyiz sürekli bize gelior ben onlara gidiyorum beraberiz sürekli anlatabildimmi
Allah sabir versin kardesim durum vahim. Ben senin yerinde olsam anneme öyle davranan birinin yüzüne bile bakmam sen kalkmis evlenmek istiyorsun. O kizin sorunlari istekleri bitmez sonucta siz evlenince ailelerde birlesiyor. Annene saygisizlik yaptiysa yarin sana neler yapar. Birak o kizi ondan sana hayir gelmez. Hic kimse annenden önemli degil
011 Yorumla- +1 yıl
valla ne istediyse aldım.. evim vardı babamdan kalma bu evde oturmam dedi. gittim 240 milyara 0 yeni yapılmış 4+1 daire aldım havuzuda var bahçesi flln giyiminin parasınıda ben veriyorum çalışıyodu ben çalışma dedim çok yoruluyodu çünkü her ay 700 tl kendisine veriyorum ihtiyaçlarını karşılasın die
- +1 yıl
yok kullanmıyor sadece ben biraz onu şımartıyorum şımartmayı seviyorum aşşırı derecede aşıgım çünkü kendiside hemşire zaten
- +1 yıl
annem 2nizide gözüm görmesin diyor kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
Sen malmisin yaaaaa? Annendenmi utaniyorsun? Senin o kiz arkadasij univ. mezunu hemsire diye bir bokmu saniyo kendi? Yazik annene senin gibi bir oglu oldugu icin aciyorum kadina. Salaksin vallah kiz bulmus senin gibi bir enayi ohhh hayatini yasiyor simdi. Mutluluklar size zaten ne desek bos
- +1 yıl
nedemek yani beni oynatıyomu eşim? ne alakası var beni çok seviyor herşeyini paylaşıyor
- +1 yıl
senin aminekorum
- +1 yıl
:))) şaka la bacımsın
+1 yılBak kardesim kiz arkadasinida al yanina git annenle yuzlestir bak bakalim hala oyle diyorrmu oyle diyorsa arkana bile bakma koy tekmeyi gotune kim oluyorda senin annene laf ediyor sende o anadan ciktin iste bak kardes bu dunyada o kiz gibi binlercesi olur alah uzun omurler nasip edrse ama aile sadece bir kez olur sakin annennin klabini bir kiz icin kirma
04 Yorumla- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
Cusss sen de onu dinlemeyeksin deilmi kiz resmen seni ailenden etmek siktiyor sakn ama sakn onu dimleme hatta yapabilitorsan ayril ondan oyle pislikleri cok iyi biirm daymn karisda oyledi daymm ailesnden oldu
- +1 yıl
aynen öyle yapıcam ayrılacam
- +1 yıl
Bekledigin kabahat o anne seni 9 ay 9 saat 9 saniye karninda tasimis ama elin kzi geliyor seni ailenden annenden etmek istiyor, onunla dogumadin ki onsuz olesin kardesim koy tekmeyi valla
Ben sana solim yazilardan anladim kadar zenginsin. Yani bu kadar terbiyesuz seviyesiz biri kusura bakma da one biçim laflar ole anladim kadariyla seni sadece paran için seviyodur bence sen onn bir sevgisini test et. Evlenirsen ailenden onemli deildir diye düşunuyorum çok sikinti yasarsin.
06 Yorumla- +1 yıl
zengin sayılırım çok şükür oto kiralama işi yapıyorum araçlarım var
- +1 yıl
Abi ben sana diim sevgisini test ey bana gore yaptiklari tam bir terbiyesizlik evlendinde sende cok sikinti cekersin yani etrafimdakilerden edindim tecrubeye dayanarak kiz sadece zenginliğinden faydalsnmaya çalisiyo yapma birisi benim anama bole şeyler diuecek afedersin direk s! ktir ederim
- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
yav annemde az değil oda az değil
sanırım sen bizimle dalga geçiyosun. bazılarına sürekli aynı cevabı yazmışsın insanlar ilgi gösterip cevap vermişler birincisi bu yaptığın saygısızlık ! ikincisi kiskanmayin be askimi veya annem bizi ayirmak istiyor olabilir vs. seyler yazmissin hangi anne evladini ayirmak ister çok tuhafsın güldürdün yani beni :D üçüncüsüde annene asla böyle bir saygısızlık yaptırmamalısın seni çok kınadım.
011 Yorumla- +1 yıl
soru 1) bazılarına sürekli aynı cevabı yazmışşın insanlar ilgi gösterim cevap vermişler.. cevap1) aynı anda 50 kişiye ayrı ayrı yazamıyorum... soru2) ikincisi kiskanmayin be askimi veya annem bizi ayirmak istiyor olabilir vs. seyler yazmissin hangi anne evladini ayirmak ister çok tuhafsın güldürdün yani beni :D.. cevap2) belli olmaz abimle yengemide ayırmaya çalıştı büyücüye falan gitti... soru3) üçüncüsüde annene asla böyle bir saygısızlık yaptırmamalısın seni çok kınadım... scevap3) seni baglamaz ister kına ister kınama insanlarla dalga gecicek kadar zavallı deilim
- +1 yıl
ya moralim bozuk gülüp durma dam gibi soru sorduk çözüm istedik hiç bir kız çözüm vermedi.. napim yani annemle aşkım kavga etti die bitsinmi okadar emek ev aldım eşya aldım. zaten canım sıkkın üstüme gelme allahını seversen böle yapıcaksan benle konuşma
- +1 yıl
sen bana gönül koydun galiba kendinemi ayarlıycan? hayatında hiç göremeyecegin mal varlıgına sahibim :)))
- +1 yıl
hem erkeksin sen belkide fotodaki sen olamazsın
- +1 yıl
konuyu saptırma.. hayırlı işler sana ama olmaz yani senle. seni begenmedim.. sevgilim sen olsan emin ol ayrılırdım ama o çook güzel fiziği süper ötesi.. o yüzden allah gönlüne göre versin. kalbini kırmak istemem ama olmaz
- +1 yıl
oyşşş :)) yirim yirim dudaklarında tam öpmelikmiş
Tamam erkek gerektiği yerde savunmalidir fakat bu yaptigi üst düzey saygisizliktir hakarettir.
Ben olsam kan beynims sicrar ben kaldiramam abi bak sinirlendim düşününce, sen genede onla devam edersen Buyuk ayip edersin...03 Yorumla- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
Sen kimsin boyle. konusuyosun vururum tekmigi. siz mutlu olamassiniz ama genede bu insanla evlenirsen huzur falan kalmaz evin ici cehennem olur annene ayip etmiş olursun
Ben olsam annesini babasini insan yerine koymam yok arkadaş bana uygun değil.
Yarin allah korusun basina birşey gelirse emin ol o annen agliyacak gerisi yalan. - +1 yıl
bencede saçma ama napıcam bilmiorum söyledim az önce arayıp.. özür dilemem diyor ben haklıyım diyor
+1 yılO ne demek ya.. hadsiz kiz arkadasin hic kusura bakma. Ben erkek arkadasimin annesinin resmen gozunun icine bakıyorum. . S.. gitsin ordan onun bu tavri hic hosuma gitmedi. KESINLIKLE ANNENI BOYLE ASAGILAMASINA IZIN VERME O KIZIN KOPEGI DEGILSIN
03 Yorumla- +1 yıl
valla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
- +1 yıl
Degisik bir Erkeksin sorun sende
- +1 yıl
ben naptım ya
- Aşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı.
+1 yılYahu hala barışsınlar diyorsun. Annen çok haklı oda çok mini giyinmesin size gelirken.
Anneni ağlattı hala hediye alsın barışsınlar diyorsun ya pes pess.03 Yorumla- +1 yıl
ama çok seviyorum ya aşırı seviyorum mecnun gibi ferhat gibi seviyorum kurban olurum ona
- +1 yıl
Yorumsuz..
- +1 yıl
kurban olurum onun bakışına ben
+1 yılKız neden boyle soylemis bunu da dusunmek lazim. Ikisi oturup konuyu iyice konussunlar tabi istiyorlarsa sen karisma cozebilirlerse aralarinda barissinlar
03 Yorumlavalla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
- +1 yıl
Annen daha ilimli konussun kiz arkadasin da ozur dilesin barissinlar buyutmeyin
- +1 yıl
bencee bakalım artık
analar unutmaz. ozur diler barismis gibi yapar sen uzulme diye fedakarlik yapar ama yuregi hep aglar. bence kiz arkadasina daha kesin ve kati tavir koy. tehdiyle degil. annene verdigin onemi anlat.
05 Yorumla- +1 yıl
valla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
- +1 yıl
aynen ama ikisini barıştırmam lazım çünkü 2 side birbirinden degerli benim için
- +1 yıl
sen yinede anneni ustun tut. ne kadar cahillil edip anneni uzmus olsada kadinlar onem verir buna. yani annesini uzmeyen erkek ileride esinide uzmez. kiymet bilir. belki sevgilinde anne olucak ve anliycak bu durumu. sen annene onem verdigini asla uzmeyecegini ondanda ayni saygiyi bekledigini soyle. zorla sev diyemem ama saygi duymak zorumdasin de.
- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKız arkadaşının annene böyle laflar edebilmesi için annenin baya büyük bişeyler yapmış olması lazım. Annenle ve kız arkadaşınla konuştunmu olay nasıl başlamış?
010 Yorumla- +1 yıl
valla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
- +1 yıl
Sadece çok mini giyiyor mu demiş yoksa hakaret vari şeylerde etmişmi? Annen namus bekçiliğine meraklı biri mi yani böyle insan eleştirmeyi severmi? Kız arkadasının niye böyle şeyler dediğini anlamaya çalışıyorum yanlış anlama
- +1 yıl
hayır ya kız arkdaşım sürekli bize geliyor ve çok mini giyiyor.. annemde kızm böyle giyinme elalem dedikodunuzu yapar demiş.. kız arkadaşımda annem babam karışmıyor senin ne haddine falan demiş
- +1 yıl
O zaman eğer annene azıcık saygın varsa o kızdan ayrılcaksın. Kadın bir sürü fedakarlık ederek seni bu yaşa getiriyor sen ona saygısızlık yapan onu ağlatan kızla sevgili olmaya devam ediyorsun. Nankörlük derler buna.
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
Birde seni annenlerden soğutmak istiyor yani. Sana söyliyim bu kızla evlenirsen hayatının hatasını yaparsın. O annene de çok acıyorum besle büyüt elin saygısızını sana tercih etsin. Çocuğum böyle bişey yapsa asla affetmezdim ömür boyu ahım üzerlerinde kalırdı.
- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- +1 yıl
Bravo valla kıza bulmuş senin gibisini keyfince parmağında döndürüyor. Sonrada benle oynadı onun için çok fedakarlik yaptim annemi karşıma aldım ama bana kötülük etti dersiniz. Gözünüzü acmayan sizsiniz müstahak ne diyim.
- +1 yıl
valla ne istediyse aldım.. evim vardı babamdan kalma bu evde oturmam dedi. gittim 240 milyara 0 yeni yapılmış 4+1 daire aldım havuzuda var bahçesi flln giyiminin parasınıda ben veriyorum çalışıyodu ben çalışma dedim çok yoruluyodu çünkü her ay 700 tl kendisine veriyorum ihtiyaçlarını karşılasın die
- +1 yıl
Kusura bakmada yolacak kaz bulmuş tüy birakmayana kadar yoliyor :D
+1 yılSen ne bicim bir evlatsinki seni bunca yil buyuten besleyen kadina o laflari eden kizi sepetleyemiyosun
15 Yorumla- +1 yıl
ben bidaha hemşire bir eşi nasıl bulucam? +çok seviyorum annem için aşkımdan olamam
- +1 yıl
şu an sana hicbisey diyemiyorum allah paklasin
- +1 yıl
senden bin kat güzel sen olsaydın eger sevgilim tekmeyi basardım ama o çok güzel fiziği gözleri süper
- +1 yıl
Herkes keske senin gibi layigini bulabilse kendini bilse :)
- +1 yıl
uff çok sıkıcısın senden sogudum yazma lütfen kezboşş
Terbiyesiz. Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda. Senin hatırına da olsa düzgün davranmalı. Ayrıca onun ne haddine kocaman kadına böyle bir laf etmek.
17 Yorumla- +1 yıl
bencede saçma ama napıcam bilmiorum söyledim az önce arayıp.. özür dilemem diyor ben haklıyım diyor
- +1 yıl
Sen bu kızla ömür geçirmeyi düşünüyosun belli ki. Peki böyle bir insanla ömür geçer mi sence... İlerde Allah korusun annene bişey olsa bakar mı bu kız. Sen onun annesine bu tavrı sergilesen o seni napardı bilmiyorum o zaman sen haklıyım desen sana hak verir miydi acaba sor bakalım.
- +1 yıl
valla ne istediyse aldım.. evim vardı babamdan kalma bu evde oturmam dedi. gittim 240 milyara 0 yeni yapılmış 4+1 daire aldım havuzuda var bahçesi flln giyiminin parasınıda ben veriyorum çalışıyodu ben çalışma dedim çok yoruluyodu çünkü her ay 700 tl kendisine veriyorum ihtiyaçlarını karşılasın die
- +1 yıl
E abi sen baştan hata yapmışsın zaten her dediğine evet dersen bu kız daha neler neler ister senden biraz elindekiyle yetinmeyi bilsin onu bulamayab bile var. Anlıyorum sen onun için güzel şeyler yapmaya çalışıyosun ama bunun tadı kaçtı kaçıyo kaçacakta belliki... İyi hoş rahat bir hayat vermeye çalışıyosun ama hayatın ne getireceği belli olmaz bu kadar da rahat a alışırsa ilerde napar bu kız herhangi zorlukta yanında olabilir mi... Ben bunlara gelemem deyip çekip giderse napacaksın. Çünkü alıştı o rahatlığa.. İşin zor ama çok kaptırma kendini çünkü bunun devamı geliyor kardeşim benden demesi..
- +1 yıl
haklsın ama napıcam bilmiyorum yani şu an ilk defa yüzüm gülmüştü mutlu olmuştum ne bu başıma gelenler
- +1 yıl
aynen bakalım artı9k
Ve sen hala böyle diyen kızı dinliyosun... Cidden annene acıyorum ben, nasıl bir günah işlemiş ki senin gibi bir oğlu olmuş.
27 Yorumlayok kullanmıyor sadece ben biraz onu şımartıyorum şımartmayı seviyorum aşşırı derecede aşıgım çünkü kendiside hemşire zaten
- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
kıskanma sevgilimi
- +1 yıl
düzgün konuş!
kizla anlasiyosan seviyosan gorusturme o zmn annenlerle evlenince yakinda oturmayin olur biter. merhaba merhaba yeter
01 Yorumla- +1 yıl
aynen bencede ama ne bilim ya kafam çok karıştı.. aynen öyle yapıcam uzak bir yerde ev alıcam
Basıcan tekmeyi kıçına İnsan annesine öyle söyletir mi hiç hemen ayrılmalısın Annen kendince uyarmış Annenle tanıştığına göre ilişkiniz ciddi gelinin öyle giymesini istememiş
137 Yorumla- +1 yıl
evet ama çok seviyorum sevgilimi ayrılamam beni dövse bile ayrılamam bagımlsıyım
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
bir yanda sevgilim bir yanda annem annem beni buyaşa kadar getirdi ama.. bundan sonra bir yastıga başımızı koyacagız aile olacagız sevgilimle
- +1 yıl
suç benimmide herkes bana yükleniyor napayım çok seviyorum
- +1 yıl
valla bilmiomki annem yaparmı bilemiyorum annemden beklenir :) mecburen ailemle görüşmeyicem aşkım için napim
- +1 yıl
yok kullanmıyor sadece ben biraz onu şımartıyorum şımartmayı seviyorum aşşırı derecede aşıgım çünkü kendiside hemşire zaten... boşver gerek yok görüşmek istemiorlar annem gözüm görmesin diyor onu
- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
ne alakası var
- +1 yıl
çünkü evli deilim daha bekarım canım
- +1 yıl
sanamı kaldı seni ne alakadar ediyor işine gücüne bak ben ne sordum sen ne yazıyon bana gönül koyma sana bakmam ben! ;)
- +1 yıl
malıma mülküme parama hayatında göremeyecegin bir eve oturamayacagın bir eve mesela ömrün boyunca alamayacagın ev eşyalarına binemeyecegin arabaya.. ddaha çok şey bendeki karakter kimsede yok
- +1 yıl
emin ol senden daha güzel
- +1 yıl
üff sıktın ama ya yazma artık.. sogudum senden
- +1 yıl
niyetin ne sevgili olmakmı kocamı arıyon kendine ateşinimi söndürtecen yoksa?
- +1 yıl
ya yazma be nefret ettim senden be
- +1 yıl
al işte bebekmsin ya tekrarlamasana :)
- +1 yıl
tanışmakmı istiyon ne anlamadımki yapıştın kaldın
- +1 yıl
ee sorunun ne sevgilimi arıosun anlamadım ben ayrılma düzeyindeyim ve hatta ayrıldım tanışmak istiosan özelden yaz
- +1 yıl
tamam gel konuşalım özelden
+1 yılfırıncı küreğiyle ağzının ortasına bir kere vur ve de ki:
bunu sana monte etmeden bas git.11 Yorumla- +1 yıl
sözlerine dikkat et baba
+1 yılnasıl ya annene dediğine eminmisn öyle şey denir mi heleki sevdiğim çocuğun annesine ki onu geçtim sonuçta annem yaşında bir kadına eğer öyle dediyse ayrıl ama belki annen aranızı bozmak içn yalanda sölüo olblr
01 Yorumla- +1 yıl
valla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Çok açık sözlüymüş ama bu davranışı doğru değil. Ve fazlaca küstahça. Böyle bir insanla mutlu olunamaz.
00 YorumlaSende aynısını ona de öyle şey mi olur. Öyle düşünebilir ama kimsenin yüzüne söylenmez böyle bişey seviyesizliğini göstermiş
02 Yorumla- +1 yıl
ama kalbi çok temiz kız arkadaşımın
senin mini giyme diyeceğin yerde annen diyor.. birde annene nefret ediyorum diyor. sende dövse ayrılamam diyorsun.. şakamısın dostum sen? ağzına iki tane vuracaksın.
02 Yorumla- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
Kıza yolu vermezsen senin erkekliğinden şüphe edilmeli...
34 Yorumla- +1 yıl
özür dilesin barışsınlar
Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı. Sorunu halletmeye çalış detay vermemişsin. Yüzleştir nefretle olmaz bu anne yani annenin gözyaşlarına yazık
05 Yorumla- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
ama diyor bir ömür benle aynı yatagı paylaşıcaksın diyor benimle yaşıycaksın diyor
- +1 yıl
bir ömür onunla yaşayacaksın evet ama seni büyüten bu yaşa getiren kendisine bu derece bağlı olup sevgi duymanı sağlayan insana saygı duymuyorsa o hiç bişeyi hakedemez. unutma cennet annelerinin ayaklarının altındadır. o da bir gün anne olacak ve çocuğundan böyle bişey görse hoşuna gidecek mi
- +1 yıl
haklsın ama napıcam bilmiyorum yani şu an ilk defa yüzüm gülmüştü mutlu olmuştum ne bu başıma gelenler
aile terbiyesi almamış mı insan öyle düşünse bile denir mi hele ki büyüğüne sana da saygısı olmaz..
012 Yorumla- +1 yıl
valla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
- +1 yıl
valla biraz sinirli ya
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
bana diorki annen seni buyaşa kadar getirmiş 20 yıl annen seni büyüttü.. ama bundan sonraki yılları beraber geçiricez dedi.. bilmiyorum arada kaldım. bir yastıga ömür boyu beraber başımızı koyucaz dedi. arada kaldım
- +1 yıl
bencede saçma ama napıcam bilmiorum söyledim az önce arayıp.. özür dilemem diyor ben haklıyım diyor
- +1 yıl
beni dinlemiyor kaçdefa böyle giyinme dedim bana bagırdı. sustum napim :(
+1 yılAnnene saygısı olmayan birinden ne medet umuyorsun? Birakmaman hata.
29 Yorumla- +1 yıl
bana sarılıyor kokluyor dizimde uyuyor yetmezmi
- +1 yıl
Annen de seni büyüttü yetmez mi? Yemedi yedirdi icmedi icirdi yetmez mi? Senin için seni büyütmek için uykusuz kaldı yetmez mii?
- +1 yıl
haklsın ama ayrılmak istemiyorum nolur anla beni
- +1 yıl
Ama ilerde evlenirsen senin icin cok sorun olur bunu aklından çıkarma hemsire söyle böyle yazmissin ben de hemsireyim ama öyle saygısız ukala biri değilim büyügune saygısı olmalı hele ki hemsireyse genelde yaşlılara ilgilendiligi icin daha da cok saygısı olmali
- +1 yıl
bence hemşire deilsin ;)
- +1 yıl
😆 bence sevgilin hemsire değil
- +1 yıl
fotolarına bakmak istermsin?
- +1 yıl
Beni ilgilendirmez fotoğrafları başkasınınkileri atmaycagini da bilemem sen bu kafada devam et bir gün pişman olursun
- +1 yıl
Neyiyle konusacagim bu caban ne yani? Sevgilinin numrasini boyle herkese veriri misin? Zavalli kim belli senin seviyene inemem beyinsiz
+1 yılBunlar artık normal karşılanmalı çünkü yıllardır gelin-kaynana psikolojisi baskı altında.
00 Yorumla
+1 yılSen o dünkü cocuksun dimii. Haala ayrılmadın mı o kızdan ne dedık sanaa yavrumm :))
015 Yorumla- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- +1 yıl
aynı yastıgı paylascagın kısıyı yıne bulursunda o annenı bulamazsın. Üzme kadını yazık. Detayları biliyorumm!! Yinede böyle düşünüyorum kardeşimm.
- +1 yıl
haklsın ama bilmiyorumki. zamanla düzelir inşallah
- +1 yıl
annenı haketmıysn bılıyo musun. Yazık kadınaa!!
- +1 yıl
suç benimmi napim yani bu yüzden ayrılayımmı.. böyle güzel bir sevgilim olmaz bidaha
- +1 yıl
emin ol daha cok kişi karsına çıkar.!!
- +1 yıl
valla ne istediyse aldım.. evim vardı babamdan kalma bu evde oturmam dedi. gittim 240 milyara 0 yeni yapılmış 4+1 daire aldım havuzuda var bahçesi flln giyiminin parasınıda ben veriyorum çalışıyodu ben çalışma dedim çok yoruluyodu çünkü her ay 700 tl kendisine veriyorum ihtiyaçlarını karşılasın die
- +1 yıl
sen salak mısn?
- +1 yıl
yok kullanmıyor sadece ben biraz onu şımartıyorum şımartmayı seviyorum aşşırı derecede aşıgım çünkü kendiside hemşire zaten
- +1 yıl
kardesım 2 gundr sana laf anlatamıyorm.. Gerceklıgınede ınanmıyorm zaten profılını ınceledım gecmıse baktım bı dıyosnkı 19 yasındaym yok dıyosnkı burada bı kızla tanıstım 2 fotogrf koymusun hıc alakaları yok. ya sen git öl bir yerde..
- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
senın gibi evlat olmaz olsn. İNSALLAH!!
- +1 yıl
kıskanma sevgilimi
- +1 yıl
yavv he hee..
- +1 yıl
bidahada yazma
Aşk İlişkileri konusunda 329 cevap paylaştı. Eger sen haaal berabersen onnla senin gururuna karakterine tükureyim.. ana seni bir zilli bulsun sonra gelsin bana hakaret etsin diyemi büyüttü!! Soruyo daha bide.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılben olsaydım kafasını asfalta sürter kıvılcım çıkarıırdım sn kımın annesıne bakımsız diyon falan parça pinçik et
06 Yorumla- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- +1 yıl
boşver arkadaşım ya onu o kızdan sana hayır gelmez. eğer senı gerçekten sevseydı boyle yapmazdı anne de bunu demezdi daha bugun bunu diyen yarın ne der
- +1 yıl
ama beni çok seviyor
- +1 yıl
yanı annene bunu demesi senı mutlu mu etti
- +1 yıl
mutlu etmedi çok üzdü ama anla işte çok seviyorum onu.. oda beni çok seviyor ama annemle anlaşamıolar
- +1 yıl
senın bileceğin iş
+1 yılKiz arkadasin kendi capinda baskin bir karakter. İlerde cok sorun yaratir...
05 Yorumla- +1 yıl
biraz sinirli ya ne bilim
- +1 yıl
Sinirli olabilir ama saygisiz ve terbiyesiz olmasi gerekmiyor.
- +1 yıl
haklsın ama ne bilim mecburen ailemle görüşmeyicem aşkım için
- +1 yıl
Bir kiz icin ailenden vazgecmen üzücü...
- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
Anana laf söylettin demek anan seni doğurur ken kiz nerdeydi?
12 Yorumla- +1 yıl
özür dilesin barışsınlar
o kız annenden daha değerli mi ben olsam o kızı yaşatmazdım !!!
02 Yorumlaözür dilesin barışsınlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılallah yardımcın olsun ne diyelim ateş hattındasın :/
07 Yorumla- +1 yıl
valla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
Cevap sahibi+1 yılzamanla halledersin sen o mini yi o da biraz dikkat etsin sevgiinle konuş seviyorsa yardımcı olur
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
Cevap sahibi+1 yılzamanla düzelebilirde düzelmeyebilirde sen giyinmesinden rahatsız olmuyorsan uzaktan ev al arada merhaba deyin yeter yok olmaz ailem herşeyim onsuz yaparım ailemsiz yapamam diyorsan konuşup ona bunu açıkla
- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
Cevap sahibi+1 yılzamanla arayı bulmaya çalış ailen daha fedakardır seni kaybetmemek için onu sevmeye çalışırar
- +1 yıl
zamanla düzelir ya inanıyorum
+1 yılBak bu kizin dertleri bitmez hele evlenmeyi hic düşünme sorunlar basinizdan eksik olmaz birak gitsib
02 Yorumla- +1 yıl
olmaz çok seviyorumm
- +1 yıl
Sen bilirsin
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılKardeşim anne önemli saçmalama öyle bir kızla evlenme derim... eşin ailene saygı göstermeyecekse eş olmasın yani!
00 Yorumla
+1 yılSende erkeksin demi. Dikkat et Adam kelimesini kullanmadim
00 Yorumla
+1 yılannenden daha değerli bişey bulamasın bu dünyada ona göre davran
02 Yorumla- +1 yıl
bencede saçma ama napıcam bilmiorum söyledim az önce arayıp.. özür dilemem diyor ben haklıyım diyor
- +1 yıl
burnun dikine bir insansa ve hatasını hala anlamayıp özür bile dilemediyse , o kızın pek bir hayrının olucağını düşünmem açıkcası.
+1 yılKIZI POSTALA KIMSENIN ANNENE O LAFI DEMEYE HAKKI YOK
011 Yorumlavalla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
- +1 yıl
ANNEN SENı bu yasa kadar baksın buyutsın elin kızı gelsın annenden nfret etsın sen annene bu lafı dıyen bırını nasıl savnynn blmıyrm
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
sen böyle birini kabul edip annenı boswerıyosan dick bsym yk
- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- +1 yıl
o kız senı bıraksında gör tuafsınız
- +1 yıl
bırakmaz çok seviyor
- +1 yıl
grcez
- +1 yıl
haklsın ama napıcam bilmiyorum yani şu an ilk defa yüzüm gülmüştü mutlu olmuştum ne bu başıma gelenler
- +1 yıl
annen aglıyo sen glyn dvm et
- +1 yıl
tamam bir git moralimi alt üst etme ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabiki ayril, seni seven anneinde sevmesi gerekiyor, annenen bin kat daha kiymetli olmali,
01 Yorumla- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
Ayrılma hatta evlen o kızla sonra gör ebenin örekesini
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 727 cevap paylaştı. Kiz arkadasin sorunlu.
03 Yorumla- +1 yıl
bencede saçma ama napıcam bilmiorum söyledim az önce arayıp.. özür dilemem diyor ben haklıyım diyor
- +1 yıl
yetişemiyorum cvplara napim
+1 yılBu yaşına kadar seni annen büyüttü bence ayrıl
01 Yorumla- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
+1 yılKız arkadaşın annenden neden nefret ediyor?
014 Yorumla- +1 yıl
annem mini etek giyme demiş tartışıp kavga etmişler o yüzden
- +1 yıl
annen direk onu derse kız da gıcık olur yani, kızla kaç aydır sevgilisiniz? bence böyle şeyleri annen değil senin demen gerekliydi. mesela benim erkek arkadaşımın ailesi nasıl bir gelin ister diye ilk erkek arkadaşım bana dedi bak bunu bunu giyersen tepkili olurlar dedi yani.
- +1 yıl
2,5 yıldır sevgiliyiz bu ayın sonunda nişanlanıcaktık.. ben mini giyme dedim bana bagırıp çagırınca sustum sen bilirsin dedim napim :(
- +1 yıl
iyide öyle olmaz yani, sen bu kızla hayat devam ettirceksen seninde kuralların olacak onunda olacak. kız mini giymeye devam ediyorsa sen mini giyiyosun o yüzden bitiyor hatta sebebini arama annem sen gibi mini giymiyo diye mi anneme bakımsızsın dedin de bak az aşağıla az bağır bak ne yapıyor. hem o kız kendi anasının dolduruşuna çok geliyor hemde ayrıca sen böyle tepki verince eğer tamam bitsin derse gerçekten seni sevmiyor belli.
- +1 yıl
yokya annesi melek gibi bir insan sevgilimde öyle barışırlar düzelir valla ne istediyse aldım.. evim vardı babamdan kalma bu evde oturmam dedi. gittim 240 milyara 0 yeni yapılmış 4+1 daire aldım havuzuda var bahçesi flln giyiminin parasınıda ben veriyorum çalışıyodu ben çalışma dedim çok yoruluyodu çünkü her ay 700 tl kendisine veriyorum ihtiyaçlarını karşılasın die
- +1 yıl
pardonda ne iş yapıyosun? ev almak kolay mı be? biz daha ev alamadık. gerçi çok zor alırız
- +1 yıl
16 tane aracım var otomobil yani.. oto kiralama işi yapıyorum maddi durumum çok iyi allaha şükür
- +1 yıl
ahh az bizede yardm etsene :D
- +1 yıl
eşiniz ne işle meşgul yakındaysa iş imkanı saglamak isterim yanımda
- +1 yıl
daha evlenmedik :) nerede ikamet ediyorsunuz?
- +1 yıl
hatayda ikametkah ediyorum internetten bakarsanız edip oto kiralama var.. sahibiyim 2014 model 16 aracımla hatay iskenderun halkına hizmet veriyorum
- +1 yıl
hmmm
- +1 yıl
siz nerden fare hanım
- +1 yıl
ist
Oha ya sen ne bicim evlatsin
15 Yorumla- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
ne oldu ya yani belkiş annem bizi ayırmaya çalışıyor
- +1 yıl
kıskanma be aşkımı
+1 yılbence ananıda al git. sana kızmı yok len
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkız arkadaşının ağzını burnunu kır
03 Yorumla- +1 yıl
yuh hayatta olmaz o benim herşeyim
Cevap sahibi+1 yılannen?
- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
+1 yılayrıl gıtsın ya, hayır gelmez ondan bence.
19 Yorumla- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
Annene yazık be.
- +1 yıl
banada yazık ilk defa mutlu oldum evlenicem ben gerekirse eşimi alıp başka şehre gider herşeyen uzak yaşarım
- +1 yıl
terbıye okulla falan alakalı degıldır. ne olursa olsun kendınden buyuk bırıne ole bısı denmez kaldı kı sevdıgın adamın annesıne.. zaten sen tarafını belırlemıssın.
- +1 yıl
mevzubahıs mını ya da dekolte falan deıl burda, onemlı olan o kadını aglatmamak bılmem anlatabıldım mı!
- +1 yıl
haklsın ama napim yani annemle araları bozuk die aşkımdanmı olayım
- +1 yıl
ktlyrm sana her okuyan insn olmyo mlsf
- +1 yıl
ıı o zaman evlen de gör.. ıkna etmeye calısıcak deılım kımseyı. umarım pısman olmazsın. mutluluklar!
- +1 yıl
yani çok güzel moral oldunuz saolun zaten canım sıkkın moralimi bozdunuz be
+1 yılKaç yaşındasın? Sorduğun soruda ciddi misin?
13 Yorumla- +1 yıl
19 yaşındayım 20 olucam
- +1 yıl
Hiç kafa yokmuş sende. O kız bu gün bunları annene karşı diyorsa yarın annenin ağzına * kalır. Ayrıl gitsin, elin ne olduğu belli olmayan, gidip gitmeyeceği bile belli olmayan bir kız için anneni üzüyorsan yazık sana.
- +1 yıl
düzgün konuşş
+1 yılSen halâ o kizla berabersen sana ne yapmali asil?
01 Yorumlamecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
Hala düşünüyor musun? Uygun bir şekilde ayrıl
00 YorumlaKız arkadaşına bişey demedin mi? o ne demek ya?
010 Yorumla- +1 yıl
bencede saçma ama napıcam bilmiorum söyledim az önce arayıp.. özür dilemem diyor ben haklıyım diyor
- +1 yıl
ama beni aşıırı derecede çok seviyor
- +1 yıl
haklsın ama kafayı yiycem valla şeytan diyor evi terket git
- +1 yıl
valla ne istediyse aldım.. evim vardı babamdan kalma bu evde oturmam dedi. gittim 240 milyara 0 yeni yapılmış 4+1 daire aldım havuzuda var bahçesi flln giyiminin parasınıda ben veriyorum çalışıyodu ben çalışma dedim çok yoruluyodu çünkü her ay 700 tl kendisine veriyorum ihtiyaçlarını karşılasın die
- +1 yıl
napim yani bir bunun için ayrılayımmı evlenicektik ne güzel
+1 yılTerbiyesizliğe bak ya ben olsam ayrılırdım
025 Yorumlabarıştırayımmı bir hediye alıp özür dilesin olmazmı
- +1 yıl
Hayır böyle şey mi olur ya
- +1 yıl
valla annem kendisine böyle giyinme demiş çok mini giyiyor orda tartışmışlar işte
- +1 yıl
Yinede bunu gerektirmez
- +1 yıl
bana diyor annenlerden uzak ta ev al.. evimiz uzak olsun merhaba merhaba dior
- +1 yıl
Çok gereksiz bir şey seni seviyorsa annene de saygı duymalı
- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- +1 yıl
Özür dilesin o zaman yoksa kabul etme
- +1 yıl
özür dilemem ben haklıyım dior. kaçdefa mini giyme dedim uyardım bana bagırıp çagırdı sustum :(
- +1 yıl
Ayrılmazsan genişin önde gidenisin
- +1 yıl
mecburen aşkım için ailemle irtibatımı koparıcam yeterki sevgilim üzülmesin çünkü evlenicez
- +1 yıl
Kendime adam mı diyorsun yeter ha! Aşıkmış o kız sana tekmeyi atsa ne yaparsın acaba annen ölse siz evliyken vicdanına yedirebilecek misin mini eteği sen istemediğinde giymemesi gerekiyor bir ilişkide karşılıklı fedakarlık yapılması gerekiyor kaşarın biri senin ailenden vazgeçmeni istiyor kendi mini eteğinden vazgeçmiyor
- +1 yıl
kız arkdaşım hemşire ve 4 yıllık üniv mezunu ben ise oto kiralamacıyım.. eşim kültürlü annemin cahilliğindendir o mini giyiyosa vardır bir bildiği
- +1 yıl
Hayatımda hiç küfretmedim ilkim olma bende öğretmen lisesi bitirdim puanıda yüksekti psikoloji için tekrar çalışıyorum öğretmenlikler geliyordu bende mi cahilim annene cahil demeyi bir halt mı sanıyorsun şerefsiz onun tecrübesi var mı annen gibi
- +1 yıl
ben sevgilimi aşkımı çok seviyorum.. bir hemşire kültürlü olmasa okumazdı zaten.. ilk defa mutlu oldum sevgilim yanımdayken ilk defa yüzüm güldü ilk ve son aşkım olcak
- +1 yıl
Bana bak geri zekalı tıp okumuş tanıdıklarım var bir saygısızlığı olmadı kimseye karşı kültürlüymüş az ahlak öğrensin ağzına s*çarsa görürsün la
- +1 yıl
yok benim için ölür o ben biliyorum aşkımı anne baba da önemli ama bundan sonra aşkımla yaşıycam aynı yastıga başımızı koyucaz bana cocuk vericek hyr onu bırakamam
- +1 yıl
Annenden özür dilemekten acizzzz
- +1 yıl
çok güzel moral verin yani çözüm üretmediniz hiç biriniz
- +1 yıl
Evlen tamam mı hatta annenide öldür mutlu yaşayın
- +1 yıl
sen bana gönül koydun galiba kusura bakma ama beni aşkımdan ayırıp kendine ayarlıycan gibi geldi k. bakmada ben sana bakmam
- +1 yıl
İlişki durumuma bak öyle konuş pislik
- +1 yıl
ilişki durumumdan sanane neden peki ilişki durumumu araştırdın demeki bende gözün var k. bakma ama olmazz
- +1 yıl
Mal mısın rol mü yapıyorsun ilişki durumuM
- +1 yıl
sogudum senden uzak dur benden... sıkıcısın byee
Ben olsam verirdim yolu.
00 YorumlaSevgilin bencilin teki ayril
07 Yorumla- +1 yıl
mecburen kabül ettim çünkü ömür boyu aynı evde benle yaşıycaksın aynı yatagı benle paylaşıcaksın diyor.
- +1 yıl
ama beni çok seviyor
- +1 yıl
bende uyardım mini giyme die ama bana bagırdı sustum bende :(
- +1 yıl
ne oldu ya?
Sevmeyebilir ama uslup yanlış edepsizmiş
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKezzap atarım onun yüzüne ;)
00 YorumlaSevgilin yürek yemiş
01 Yorumla- +1 yıl
valla yedik geçen kebapcıda
Gizli Üye(30-35)+1 yılo kızı öldür git ormana göm o derece :D
01 Yorumla- +1 yıl
yokya bana yakısmaz
+1 yılkız yine bulursun anne'nin kıymetini bil
00 Yorumla
+1 yılkoy g. tüne gitsin
12 Yorumla- +1 yıl
laflarına dikkat et kardeşim
- +1 yıl
tamam bişey demedim bu kafayla devam et
- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar