Aynı kişiye anne diyorsak kardeş olmuş oluyoruz da kocam olsa mesela bana neler yapıcak. sonra aynı kişiye anne diyicez çok iğrenç değil mi?
ayrıca zaten gerçek anne değil anne demek yine tuhaf.
ayrıca zaten gerçek anne değil anne demek yine tuhaf.
Asıl senin bu soruyu sorman çok saçma. Eşinin annesine 'anne' demek neden iğrenç olsun ki? Gerçek annen olmayabilir ama evlendikten sonra onun annesin senin de annen olmuş oluyor. Ona anne değince kardeş falan olmuyorsun, kardeş olman için kan bağı olması gerekiyor.
Tercih meselesi ama bence anne denmeli bu zamana kadar hep büyüklerimiz falan anne demişler bizim değiştirmemiz doğru olmaz ama yine de sen bilirsin eşinin annesi de kabul ediyorsa başka bir şeyle seslen.
Cevap
14Cevap
Burada mesele zaten o insanı anne olarak benimsemekte. Hani aşk çiftleşmek değil de tekleşmek demek ya. Aşık olduğun insanın, kalbinin diğer yarısı olan kişinin annesini annen bilmek bana çok normal geliyor. Bana da anne demeyip başka şeyler söyleyenler garip geliyor. Mesela "Aşkım, Nuray teyzeye (eşin annesi) söyle de çocuğumuza falanca markadan bez alsın." Böyle bir örnekle karşılaşmış olsaydım beynim yanardı herhalde.
Kaynana mı diceksin aşırı itici olur mecazi anlamda kullanılıyor evlendikten sonra benim annem budur falan demiyor kimse herkes saygı açısından anne diyor
Simdi ben kocamın annesine anne dersem kocamla da kardeş oluruz 😂😂 güldüm buna değişik bir bakış açısı
Bana Çaka’n biriyle aynı kişiye nasıl anne derim ya 😢
Demesin o halde, teyze desin, hala desin, abla desin,... Böyle düşünürseniz, ohoo, ensest e bağladınız yemin ederim. : )
Değil bence samimiyetin, sevginin, saygının göstergesi olarak görüyorum. Asıl kayınvalide deyince yabancılık hissediyorum.
ben 4 sene denemedim bir türlü olmadı :D sonra boşanınca rahatladım :D
Kaynanana anne diyemediğin için mi boşandın :D
sebebi o değil de evlilik kötü birşey
Şakaydı :D niye evlilik kötü diye düşündüm merak ettim
Saygidan sevgiden deniyor sen anlamamissin demekki
Kafa pırıl pırıl bakıyorum
Fotoğrafa 2008 model balonculu bol efektli fotoğraf koyan bir kızın yorumu pek ciddiye alınır değil benim için
Evet beni gizli profilde olduğun için anlamış olmana şaşırmadım
Keşke sende efektli falan da kim olduğunu bilsek
Ergenler gibi gizliliğin arkasında saklanmanın bir diğer faktörüde sorduğun mantık dışı sorudur
Sence biz efektten senin kim olduğunu anlayabiliyor muyuz
Balım efekt siz atarım sıkıntı yok
Sen hele şu gizli olayını aydınlatta
Sorun efekt olsun
Benim zaten profilde fotoğrafım yok. böyle bir foto olmasındansa olmaması daha vizyonlu bir davranış. sorun buraya koyup koymaman değil. bu tarzda bir fotoğrafının olması
Puhsha sorun foto da değil
Sorun senin mantık dışın
Algı değişikliği yapmaya çalışıyprsun ama yemez
Burda soru benim fotom değil
Senin sorun
Mantık dışı bir soruyada mantıklı bir yorum bekleme
Bu bakış açısıyla vizyondan bahsetmende ayrı ironi doğrusu
Senle uğraşamam bu
By
bence de tuhaf ne gerek var ndjfdld
ne diyelim hala mı diyelim 😂
Kaynanayı mı tercih edersin?
Demek istemem ben de.
Sen anne deme aşkım de
Pabucumun annesi olur olsa olsa.
Mecazi anlam gibi düşün kankim ya
Valla benn demem kimse kusura bakmasın
Yani çok tehlikeli bi soru olmuş :)
Niye
Valide de sen
hayir
Ben demem diyemem de
Peki onun yerine nasıl hitap edilebilir
Teyzem diyebilirsin
Şeymi dostum 😂
Ne
Yine yangınlar yine ben 😂
Ne yangını ne diyon ya
İnst varya aklıma geldi 😂
Anlamamış kız hdhdhdhfjfjfjjd
Hey mother nbr la de
Kankiii de ozaman
Degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?