Eşinin annesine anne demek çok saçma değil mi?

Aynı kişiye anne diyorsak kardeş olmuş oluyoruz da kocam olsa mesela bana neler yapıcak. sonra aynı kişiye anne diyicez çok iğrenç değil mi?
ayrıca zaten gerçek anne değil anne demek yine tuhaf.
Eşinin annesine anne demek çok saçma değil mi?
Cevapla