Şahsen benim annem benden genç görünüyor eşim olacak adam anneme "S**** Hanım" desin 😂 ya da şaka şaka abla desin.🤔


Nasıl başlarsa öyle devam eder o yüzden nasıl rahat ediyorsanız öyle başlayın :) Mesela Ben direk anne demiyorum ismini söylüyorum Mesela Ayşe Anne diye :) bu hem bir samimiyet hemde bir mesafe getirir güzel bir mesafe bence.. Kayınpeder içinde aynı şey geçerli :) Eşim de aynı şekilde benim anne babama öyle hitap ediyor. hiç zorlanmadık.
tövbe tövbe bende dedım ne dıyor bı anda ***** gorunce.. Evlenecegım adam annemı S*ks*n dıyosun sandım.. ohh cok sukur yanlıs anlmaısım :D
Bence anne degilde, hani soyle mesela ayse anne diyebilir. Ismi ile beraber, yoksa anneler karisir. Ve bende zorlanirim baskasina anne demeyi
Ne eşim anneme anne desin ne ben onun annesine. Halihazırda bize bakmış büyütmüş bir annemiz var zaten ona saygısızlık diye düşünüyorum.
Cevap
38Cevap
Bana göre anne demesi gerekir ancak henüz diğer yorumcuların cevaplarını okumadım ve biliyorum ki batı medeniyeti aldığını zanneden üç beş tanesi adıyla hitab etmesi edilmesi gerektiğini yazacaktır. Çünkü onlar göt yıkamanın da cehalet olduğunu savunuyorlar.
Sayet biz yarim elmaysak esimiz de elmanin diger yarisiysa anne-baba demesi en dogrusu.
Anne demesi şık olur tabii ama demiyorsa da sorun yaratmam
Eşimin validesi, benim validemdir. Anne derim, annem derim, anneciğim derim ama x abla veya x hanımefendi demem. Kendimizi örf, adetlerimizden soyutlamayalım.
bir insanın bir annesi olur kaynana kaynanadır anne olmaz ve anne denmez dinen de böyledir bu sadece türk toplumunda vardır ben kaynanama daha anne demedim dememda selma hatun derim
Bu yeni moda Ayşe Anne diye hitap kşm nasıl cıkardı cok merak ediyorum aslında eskilerde Anne deniliyordu yanilmiyorsam
ben dıyorsam onun annesıne anne o da benım anneme demesı lazım bence ama ıllakı zorlamada yapmam zorla anne demesıde benı rahatsız eder cunku
Demese de olur. Annesi degil sonucta. Ben sansen demem.
isterse Mahmut desin annem de ona Bayram desin. banane 😂
Anne demeli ya çünkü o onun kızı oldu anne kız olmalı onlar
Anne diyecek tabii bende kayınvalideme anne derim çünkü eşimden beklediğimi bende yaparım
Gelenek ve Göreneklerlerini bilen bir kadin isterim ki anne demek gelenek ve Göreneklerlerimizden biridir.
Anne bu yan komşu değilki abla diyelim çok samimi olunca istediğini desin bacım falan olur
Anne demesi önemli. Bende onun annesine anne derim.
Anne demeli. Sonuç olarak iyi bir damat kazanılmış erkek evlattır
Kaynana demesin fark etmez.
kaynana gelin sıfatlı ilişkiyi hiç sevmem kızım anne gibi olmalı daha içten
bnce kaynana demeli daha ilimli geliyor insana 😉😄 daha sanmimi
Anne ya da kaimvalide demesini isterim tabii.
Desin ama ben nasıl derim bilmiykrim 😱😱
Kendisi nasıl rahat hissediyorsa oyle hitap etsin.
Annem üzülür yoksa benim için not problem
Anne diyor.
Demeli de zaten!
tabiki kendi annesi gibi gördüğü için anne demeli
İçinden gelmiyorsa demesin çok da önemli değil
nasıl rahat hissediyorsa öyle desin :)
Ne istiyorsa desin kendisi bilir
Demeli. 😅😅 dememesi saygısızlık olarak algılanır
Farketmez ama anne demesini tavsiyede bulunurum
Anne diyecek!
Anneme saygılı olsun yeterli ama dese güzel olur.
Ben onun annesine diyorsam o da diyecek net!!
Anne derim, Anne desin.😄
anne diyecek naz yapmasin😂
Anne demesi iyidir.
Nasıl isterse öyle hitap eder 😃
Diyebilir ama ben diyebilir miyim bilmiyorum
İçinden nasıl geliyorsa öyle desin
O demezse bende demezdim.
tam ucmussun enerjik cocuk
Dese daha çok aşık olurum
ben diyeceğime göre oda demeli
Anne desin tabiki yahu😀
Demeli kesin saygıdan gelir
Saygı geregi anne desin
dese daha samimi bence
Koca karı desin 😂
Geberikte olabilir 😂
hayır anne demeli..
N'aparsa yapsin
Desin
anne diyecek tabi
demeli bende derim
Anne desin isterim
tabiki demeli adıyla mı seslencek
Anne diyecek tabi
Toprağım desin.
Denmeli bence
Anne demeli.
Baldızım desin?
Olmaz diyecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar