Nereye aliyorlar mk riza gostermemeleri icin bi sebep yok ki mk millet hayatini yasasin ben oyle bakayim yok oyle yama tecavuzculeri daha iyi anliyorum artik
Eminim opmezsin istiyorsun ama olmuyor napicaksin genc ve guzelken yaslanana kadar opusen ciftleri izleyip haline mi aglicaksin hic sanmiyorum kizlarin bana biçtiği değerle yetinecegimi
Evet sinirlendirdi tabi degerimin altinda deger biciyolar cunku allah allah ya bundan cok daha sevilmeyi hakediyorum en cirkinin bile on on bes sevgilisi olmus benim bu tiple bu kulturle daha flortum olmadi mk birakta hakkimi ariyim
Tamam guzellikle olmadi madem zor yolu deneriz canim 😂 hala guzellikle olmasindan yanayim ama beni asagilayarak reddetmeye umursamamaya devam ediyolar o yuzden baska sansim kalmiyor
Evet sorunu hep kendimde aradim eksiklerimi duzeltmeye calistim bissuru kitap okudum kisisel gelisim kursuna gittim spora gittim cok kulturlu biri olup ciktim bi sik olmadi bu noktaya gelene kadar cok denedim ta ki olmayacagini er gec farkedene kadar
@boşver-08 kesinlikle katılıyorum bilmiyorum ben bu konularda kızları kullanmış gibi olmak istemiyorum kızların sevdiğine karşı zafı oluyor sagolsun eski sevgillerimde iyi kızlardı öyle amaan neyse saglık olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kimseyle öpüşmedim. Her zaman işimle ilgilendim karı kız merakım olmadı.
Olmadi malesef ama yakinda birini tutup opcem zorla mk dhbf
kanka yapma atarlar içeri
Banane atamazlar mk normal yollardan opmuyolar napim hakkim yok sanki
yokki :d
Yoo var yakisikliyim gencim bissuru sevilesi ozelligim var bakimliyim daha ne olsun
Tutup opmem kiz için bi ödül olur mk daha opusmemisim tertemizim bide
kanka valla birisini rızası olmadan öpersen alırlar seni
Nereye aliyorlar mk riza gostermemeleri icin bi sebep yok ki mk millet hayatini yasasin ben oyle bakayim yok oyle yama tecavuzculeri daha iyi anliyorum artik
ağır bir aptalsın
Hadi lan ordan bak arkadaşım seni kimse opmesin istemesin bakalim sen kizmiyo musun
kızarım ama gidip birini zorla öpmem git mağaranda ağla
Eminim opmezsin istiyorsun ama olmuyor napicaksin genc ve guzelken yaslanana kadar opusen ciftleri izleyip haline mi aglicaksin hic sanmiyorum kizlarin bana biçtiği değerle yetinecegimi
kızların sana biçtiği değer seni biraz sinirlendirmiş sanırım yazık kafana
Evet sinirlendirdi tabi degerimin altinda deger biciyolar cunku allah allah ya bundan cok daha sevilmeyi hakediyorum en cirkinin bile on on bes sevgilisi olmus benim bu tiple bu kulturle daha flortum olmadi mk birakta hakkimi ariyim
bu kafayla zor kolay gelsin :d
Tamam guzellikle olmadi madem zor yolu deneriz canim 😂 hala guzellikle olmasindan yanayim ama beni asagilayarak reddetmeye umursamamaya devam ediyolar o yuzden baska sansim kalmiyor
sorunu kendinde aramayı denedin mi yakışıklılıkla veya maddi durumla olmuyo o işler zoru kullanmayı düşüncek akıldasın ondan soruyorum
Evet sorunu hep kendimde aradim eksiklerimi duzeltmeye calistim bissuru kitap okudum kisisel gelisim kursuna gittim spora gittim cok kulturlu biri olup ciktim bi sik olmadi bu noktaya gelene kadar cok denedim ta ki olmayacagini er gec farkedene kadar
yazdığın yazılardan nası bi insan olduğunu anlayabiliyorum umarım kendine göre birini bulursun
Nasil bir insanim sence
Yorumları okumaya geldim
en yıkıklar burda hoşgeldin
Hosgldin
Bir numarası yoktu öyle
Çok güzel ve heyecanlıydı ilk aşkımdı
Bilme bilme sakincali
Hiç yaşamadım bende
İlk seks deneyimini anlatim istersen
Olmadı ki hiç
helall
@boşver-08 biri yıkılık diyor sende iyi bir şey diyorsun çok anlamadım ama ben mutluyum
@boşver-08 teşekkürler
olmaması kötü bişey değil ki olması da gurur verici bişey değil zaten
@boşver-08 kesinlikle katılıyorum bilmiyorum ben bu konularda kızları kullanmış gibi olmak istemiyorum kızların sevdiğine karşı zafı oluyor sagolsun eski sevgillerimde iyi kızlardı öyle amaan neyse saglık olsun
aynen sağlıkolsun
@boşver-08 teşekkürler tekrardan her şey gönlünce olsun senden yapmadın anladıgım kadarı ile inşllah düşünceli birini bulursun
inşllh
tşkkr