Arkadaşlar bugün telefondan tarot falı baktırdım. Hiç istemediğim şeyler söyledi. İster istemez etkilendim keşke baktırmasaydım diyorum şimdi kendime ama baktırdım artık. 6 yıllık ayrıldığım sevgilimle bir daha olmayacağımı onun bana karşı hislerinin bittiğini hatta 6 yıl boyunca beni sevmediğini söyledi. Ki yaşadığım ilişki gerçekten herkesin imrendiği bir ilişkiydi. Ayrılmamıza herkes çok şaşırdı. Ve ayrılalı henüz 5-6 gün oluyor. Ben söyledikleri karşısında şok oldum. Tarot kesin çıkar mı? Ben ilk kez baktırdım ve kartları görmedim. Yani normalde kartları kendim seçicem sanmıştım ama ben sadece görüntülüde kadını gördüm o soru sorup aşağı doğru bakarak kart seçti. Bu şekilde olması normal mi? Yaşadıklarınızı varsa tecrübelerinizi bana anlatır mısınız lütfen..
Güncellemeler
+1 yıl
Kartı bakan kişi mi seçmeli baktıran kişi mi seçmeli? Bu konuda da bilgisi olan varsa paylaşabilir misiniz?
Tarot kesin doğru çıkar mı? Tarot falında kartı bakan mı baktıran mı seçmeli?
İsmi Gülay ama bir kaç kişi kartları benim seçmem gerektiğini söyledi. Benim moralimi inanılmaz derecede bozdu. Ama bi baktır bakalım sen ne düşünüceksin. Gülay cafe fal yazınca çıkıyor ankarada yeri. Ben görüntülü baktırdım.
Baktırdım bana devletten para cezası yiyeceksin diyor bir çocuk sana teklif edecek ama kabul edersen üzüleceksin diyor sana miras düşecek ama bu hakkın olanı sana verememek için ellerinden geleni yapacaklar diyor moral filan kalmadı bende ya
Ya dün dedim ya sana kadın bana tek bir olumlu şey söylemedi😄 6 yıllık ilişkim bitti dedim 3 ay sonra yeni biriyle tanışıcaksın onlar senin için hayırlı bu kişiyle bi daha olmayacaksın bu hayırsız 6 yıldır seni sevmemiş dedi😄 ilk bi etkileniyorsun ama etkisi sonra geçiyor boşver
Bugüne kadar eğlencesine kaç kez baktırdım sayısızdır. Kızlar bir araya gelince yapıyor bunu. Ama ilk kez para vererek tarot baktırdım. O kadar kötü şeyler söylediğinde de etkilendim işte🤦♀️
Kafamı kullansam baktırmazdım zaten🤦♀️ Eğlence amaçlı kahve falı yolluyordum ama ilk kez para vererek tarot baktırdım. Bir iki güzel şey duyup moralimi toplar eğlenirim diye. Ama kadın resmen acımadı. Doğru olmadığına kendimi inandırmak için yardım istiyorum kafayı yedim🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Demek ki kadın tam içten niyet ederek çekmiş kartlarını evet doğru oluyor tarot falları ama tam içten çekilmesi lazım
ha bu arada o kadının adını biliyor musun ben de baktırmak istiyorum da
İsmi Gülay ama bir kaç kişi kartları benim seçmem gerektiğini söyledi. Benim moralimi inanılmaz derecede bozdu. Ama bi baktır bakalım sen ne düşünüceksin. Gülay cafe fal yazınca çıkıyor ankarada yeri. Ben görüntülü baktırdım.
hımm
Baktırdım bana devletten para cezası yiyeceksin diyor bir çocuk sana teklif edecek ama kabul edersen üzüleceksin diyor sana miras düşecek ama bu hakkın olanı sana verememek için ellerinden geleni yapacaklar diyor moral filan kalmadı bende ya
Ya dün dedim ya sana kadın bana tek bir olumlu şey söylemedi😄 6 yıllık ilişkim bitti dedim 3 ay sonra yeni biriyle tanışıcaksın onlar senin için hayırlı bu kişiyle bi daha olmayacaksın bu hayırsız 6 yıldır seni sevmemiş dedi😄 ilk bi etkileniyorsun ama etkisi sonra geçiyor boşver
Sana özelden mesaj atmaya çalıştımda xp seviyesi yetersiz dedi😞
ben attım
Kanka eğer o işlerle uğraşan biriyse biliyorlar burada bile vardı bi çocuk bana her şeyi söyledi
Kim o çocuk
Falcınız Melih diye bi nicki vardı hala aktif mi hesabı bilmiyorum
Cidden inancın var mı bunlara 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Bugüne kadar eğlencesine kaç kez baktırdım sayısızdır. Kızlar bir araya gelince yapıyor bunu. Ama ilk kez para vererek tarot baktırdım. O kadar kötü şeyler söylediğinde de etkilendim işte🤦♀️
Etkilenme kötüyü alma iyi düşün
hayır
Umarım hayır😄😄
Fala inanıyor musun
Fala inanmıyorum. Ama bu fal beni etkiledi ve inanmak istemiyorum...
TK atsana konusalom
ne dogrusu ya kafanizi kullanin
Kafamı kullansam baktırmazdım zaten🤦♀️ Eğlence amaçlı kahve falı yolluyordum ama ilk kez para vererek tarot baktırdım. Bir iki güzel şey duyup moralimi toplar eğlenirim diye. Ama kadın resmen acımadı. Doğru olmadığına kendimi inandırmak için yardım istiyorum kafayı yedim🤣
Çıkar bazen
Peki bilgin varsa kartları bakan mı seçmeli baktıran mı? Ben kartları görmedim hiç hissederek seçmem gerekmiyor muydu? Bilgim olmadığı için soruyorum
Bende bilmiyorum