Tarot kesin doğru çıkar mı? Tarot falında kartı bakan mı baktıran mı seçmeli?

Arkadaşlar bugün telefondan tarot falı baktırdım. Hiç istemediğim şeyler söyledi. İster istemez etkilendim keşke baktırmasaydım diyorum şimdi kendime ama baktırdım artık. 6 yıllık ayrıldığım sevgilimle bir daha olmayacağımı onun bana karşı hislerinin bittiğini hatta 6 yıl boyunca beni sevmediğini söyledi. Ki yaşadığım ilişki gerçekten herkesin imrendiği bir ilişkiydi. Ayrılmamıza herkes çok şaşırdı. Ve ayrılalı henüz 5-6 gün oluyor. Ben söyledikleri karşısında şok oldum. Tarot kesin çıkar mı? Ben ilk kez baktırdım ve kartları görmedim. Yani normalde kartları kendim seçicem sanmıştım ama ben sadece görüntülüde kadını gördüm o soru sorup aşağı doğru bakarak kart seçti. Bu şekilde olması normal mi? Yaşadıklarınızı varsa tecrübelerinizi bana anlatır mısınız lütfen..
Güncellemeler
+1 yıl
Kartı bakan kişi mi seçmeli baktıran kişi mi seçmeli? Bu konuda da bilgisi olan varsa paylaşabilir misiniz?
Tarot kesin doğru çıkar mı? Tarot falında kartı bakan mı baktıran mı seçmeli?
Cevapla