Kılıç kralı, tılsım prensi, değnek 8 lisi, değnek 10 lusu, tılsım 7 lisi.
benden ayrılan sevgilim pişman olup dönecek mi diye sordum bu kartlar geldi. Yorumunuz nedir
Kılıç kralı, tılsım prensi, değnek 8 lisi, değnek 10 lusu, tılsım 7 lisi.
benden ayrılan sevgilim pişman olup dönecek mi diye sordum bu kartlar geldi. Yorumunuz nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tarot o şekilde bakılmaz tarota yorumlayan kendi yorumuna göre şekil verir ama istersen fal bakarım
O zaman bu kartlara sonradan pişman olacak diye yorum yapmak geliyor içimden
İstersen pişman ederiz
Knk gizemli gizemli konuşma
Çok cidiyim ben
Aman büyü müyü deme sakın kimsenin karmasına giremem günahından korkarım
Karma filan olmaz. benim yaptiklarimda
O nasıl oluyor
boş ver yapacak olsam anlatırdım ama yapmam çocuk saplantılı olur sana
Olsun çünkü kocaman bir egosu var. Hayatı ve kendini çok seviyor. Ufacık sorunu büyüttü evlendiğimizde hayatı kendime zehir edemem dedi her şeyi yaşanmışlıkları kendi emeklerini yaktı gitti
Tamam ama zor uğraşmam lazim bir sürü şeyi var yorar beni
Ay sen de dalga geçecek adamı buldun başta pişman edelim deyip sonra zor diyorsun büyü değil karma değil diyorsun valla zaten acıdan içim dışıma çıkmış dalga geçme lütfen benimle
Dalga değil istesem sana yalvartırım onu
tabiiki de yalvarmasını pişman olmasını istiyorum (üzüntüden bayılmaya başladım hayatımda ilk kez bayıldım) bana olan sevgisinden şüphem yoktu ama korktu ve gitti. bana neyi nasıl yapacağını söylemiyorsun ki
Sen yapamazsın sorun orada benim yapmam lazım bende 5 sene oldu yapmıyorum öyle şeyler çünkü adam gelir sensiz nefes alamaz
medyum musun? veya bu büyü mü o ayrımı yapamadım eğer okunacak dua falansa okurum olmaz mı
Onun gibi bir şey çokmu istiyorsun
şu an gördüm eski sevgilisini eklemiş ellerim titriyor yazamıyorum kıza yazdım ben de ama daha görmedi kız
Cokmu istiyorsun yardım etmemi
Çok istiyorum
Takip
Prens benim artìk