Her şeye "peki karıcığım" diyen erkek kılıbık mıdır, yoksa anlayışlı mı?

Eşinin her dediğine tamam diyen erkek; kılıbık mıdır yoksa anlayışlı mıdır?
Her şeye peki karıcığım diyen erkek kılıbık mıdır, yoksa anlayışlı mı?
Her şeye "peki karıcığım" diyen erkek kılıbık mıdır, yoksa anlayışlı mı?
Cevapla