Ilk buluşmadan sonra nie muhabbet kesilir?

Buluştuk erkek arkadaşımla çok iyi geçti bitanem falan diyodu gulusuoduk sonra Vedalaşırken yazarım ben sana yine denk geliriz falan dedi yazmadı girdi yazmadı ben yazdım yine girdi yazmadı sonra sabahına dedim nie yazmion bişimi oldu oda dedi bisi olmadı konuşmasak daha iyi olur dedi ben dedim niye benden yana kötü birseymi gördün oda dedi hayır senlik bir sıkıntı yok sizce niye konuşmayı kesti
Ilk buluşmadan sonra nie muhabbet kesilir?
Cevapla