Sevgiliden soğumak ayrılık alarmlarının çalması mıdır?

1 senelik sevgilim vardı iyi günler geçirdik. Fakat yavaş yavaş iletişim azalmaya başladı. Sonra 2-3 gün hiç sormamaya başladı. Ben de 4 defa konuşmuşumdur o da ‘tamam aricam özür dilerim’ gibi cevaplar verdi. Sonra şimdi sadece akşamları konuşuyoruz, beni çok sevdiğini söylüyo ama ben soğudum bunu fark ettim. Ama ayrılırsam yanlış bir hata mı veririm diye korkuyorum. Yardım eder misiniz?
Ayrılmalısın
Ayrılma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgiliden soğumak ayrılık alarmlarının çalması mıdır?
Cevapla