Kızlar bu sorum özellikle size. Düşününki ırsi ve ciddi şekilde saç dökülme sorunu yaşayan sevgiliniz var onun kel halinide sever misiniz? Yoksa ışık hızıyla topuk mu?
Sevgilinizin zamanla kelleşme ihtimali sizi soğutur mu?
Hayır tabikide. Sevdiğim adam kel kalacak diye ondan soğursam bu zaten gerçek bir sevgi değildir. Sevgi neydi emekti. İyi günde kötü günde her hali ile onu sevip onu kabul edebilmekti. Bu nedenle sevdiğim adam kal kalacak diye ondan soğumam. Kel kalırsa ve bu durum onu üzerse çözüm yolu aramak tercihim olur.
Bi an hızla dökülen saç derken biri beni mi dikizleyip yazdı diye tedirgenleşmedim desem yalan olur herhalde, ama hızla dökülen gittikçe belirginleşen kel olma durumunu da yaşamış biri olarak bir kaç kelam etmek gerekirseeee, evet bende de ırsi bir dökülme var daha 23 yaşında olmama rağmen geleceğin keli ünvanına sahibim 😁 sende kendini amma gömmüşsün be oğluuuum dediğinizi duyar gibiyim açıkçası çokta önemli değil ne kadar gömüldüğüm ne kadar çvüldüğüm en azından benim için böyle, çünkü insanlar arasında ilk bakışta görüşünüze göre davranış sergilense de insanlara kendinizi kanıtlar şekilde tanıtırsanız kimsenin kelliğinizden kaçacağını düşünmüyorum görüşünüşten çok konuşmanın yettiği Apaçık ortada
Hmm bi düşünelim kokuyor olma ihtimalini göz önüne almıştık kekeme olabilir demiştik hayır soğumadım bir sürü insanla konuşuyor olabilir beni içten içe bitiriyor ama yine soğumadım kelleşmeside soğutmaz galiba kel yaparız ben kalan saçlardan temizlerim otoyol gibi tertemiz olur 🙊😂
Hayır beni soğutmazdı, şuanki fırça gibi saçlarıyla onu sevmiş olabilirim. Ancak o da beni şuanki dolgun göğüslerimle sevdi ve ileride sarkma ihtimalleri çok yüksek:) bir süre sonra zaten görünüş önemini yitiriyor
Eğer çok seviyorsan ve biz sağlık sorunu yüzünden kelleşme yaşıyorsa bunu hiçbir şekilde dert etmem hatta onu mutlu etmek için kendi saçlarıma bile kıyabilirim
Benim kendi fikrimce hepimiz insanız sonuçta ben sevdiğimin sağlık sorunları var diye onu asla terk etmem bir sıkıntısı bir Problemi varsa birlikte aşmaya çalışırız ve her zaman ona destek olmaya çalışırım her anlamda
Karşımdakinin hiçbir şekilde modunu düşürmem bu ya Kimin ne olacağı belli değil onun yerine ben de öyle olabilirdim ben bu şekilde düşünüyorum ben empati kurmayı seven bir insanım o yüzden sevdiğim insan adam olsun tipiymis Fizigiymis cok takılmam böyle şeylere hatta hiç takılmam
O da saçma geliyor bana sevdiğim insanın açıklarını kapatmak varken neden açığını arayayım onu terk etme eyleminde bulunan ki seviyorsan açıklarını örürsem yani affedilecek açıkları İhsan kapatırım üstüne örterim
Bende biraz öyle düşünüyorum Sevdiğim kişi beni tamamlaması lazım bende onu tipi orta olsun içi iyi olsun hani bi film sahnesi varya mücize sahne benim oğlum sakattır kalbi sakat olmasın diye işte tam olarak bu