Karşı cins ile , belki evlenirim umuduyla mı çıkıyorsunuz?

Lisede ortaokulda o 3-5 aylık aşklar bitmiş
artık 25-26 yaşına gelmişsiniz
o yaştan sonra da birine Evet diyebilmek daha kritik oluyor
Atıyorum olmaz gibi ama bir deneyelim kafasıyla çıkamıyorsun , kimsenin vaktini çalmamak için...
bu düşünce ile de kimseye şans veremiyorsun
Karşı cins ile , belki evlenirim umuduyla mı çıkıyorsunuz?
Cevapla