2 Yıllık bir evliliğim var. Kocam hoş ve güçlü bir adam. Halimiz vaktimiz yerinde. Birbirimizi gerçekten çok seviyor ve beğeniyoruz. Hiç bir sorunuz yok. Kocam her konuda yeterli bir erkek. Aynı zamanda kültürlü ve nazik. Fakat ben eskiden aşık olduğum kişiyi bir türlü aklımdan atamıyorum. Durup dururken aklıma geliyor. Sesini, kokusunu duyar gibi oluyorum.
İlk zamanlar sorun etmiyordum ama şimdi kendimi çok kötü hissediyorum. Gittikçe daha çok utanmaya ve vicdan azabı çekmeye başladım. Bir kaç defa kocamla birlikteyken onu hayal ettim. Kocamı aldatmış gibi hissediyorum ve bu his beni içinden çıkılmaz duruma sürükledi. Nasıl kurtulabilirim?
İlk zamanlar sorun etmiyordum ama şimdi kendimi çok kötü hissediyorum. Gittikçe daha çok utanmaya ve vicdan azabı çekmeye başladım. Bir kaç defa kocamla birlikteyken onu hayal ettim. Kocamı aldatmış gibi hissediyorum ve bu his beni içinden çıkılmaz duruma sürükledi. Nasıl kurtulabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar