Evliyim. Kocama aşığım ve oda abana aşık. Çok mutluyuz ve hiç bir problemimiz yok. Eski sevgilimi aklımdan atamıyorum?

2 Yıllık bir evliliğim var. Kocam hoş ve güçlü bir adam. Halimiz vaktimiz yerinde. Birbirimizi gerçekten çok seviyor ve beğeniyoruz. Hiç bir sorunuz yok. Kocam her konuda yeterli bir erkek. Aynı zamanda kültürlü ve nazik. Fakat ben eskiden aşık olduğum kişiyi bir türlü aklımdan atamıyorum. Durup dururken aklıma geliyor. Sesini, kokusunu duyar gibi oluyorum.
İlk zamanlar sorun etmiyordum ama şimdi kendimi çok kötü hissediyorum. Gittikçe daha çok utanmaya ve vicdan azabı çekmeye başladım. Bir kaç defa kocamla birlikteyken onu hayal ettim. Kocamı aldatmış gibi hissediyorum ve bu his beni içinden çıkılmaz duruma sürükledi. Nasıl kurtulabilirim?
Evliyim. Kocama aşığım ve oda abana aşık. Çok mutluyuz ve hiç bir problemimiz yok. Eski sevgilimi aklımdan atamıyorum?
Cevapla