Sevgilim ailesine her ay para gönderirken bana yemek bile ısmarlamıyor, ne yapmalıyım?

5 aydır konusuyorum. Bazı cimriliklerini seziyorum. Bi gün önce kararlastiriyoruz bana diyor yarın pizza sipariş ederiz gideceğim günde diyor canim acmisin bir şeyler yiyecegimde. Ben de evden çıkmadan yok dedim öyle deyince. Bi gün dedim gelirken çiğköfte alicaktim yeriz diye ama evin yakınlarında bulamadım bende küçük bir pasta almistim. O günde mısır patlaticaktik film izleyecektik. Dedim çiğköfte sipariş ederiz. Oda dedi bende kartı var edriz birazdan yarım saat sonra acıktım dedigimde mısır patlatiriz pasta yeriz sonra ederiz dedi. Yani bu ufak seyleri yapmıyor zoruma gidiyor. Bende parası olduğunu düşünüyorum çünkü veteriner. Ama gecn gün konustugumuzda bu muhabbet açıldı diyor hani aldığım gidiyor gibi. İşte babamın bagkuru 2 ay odedim. 1800, ev kirası 1000 doğalgaz 500, annemin babamın kardeşimin faturalarini ödüyorum. Ailesinin elektrik faturasını oduyorum. 1500 arkadaşa borç verdim. Ama ben hep düşünüyordum bu o kadar maaş alıyor niye bana böyle davranıyor gibi. pazar günü buluşacağız dogum gununu kutlayacağım biliyor. küçük pasta ve hediyeyle gidecegim. dedim pazar eve gelirim ama cok durmayız cıkarız dışarı. oda dedi erken gel kahvaltı yapalım birlikte ısrar etti bende yok dedim sen yap ben biraz gec gelirim (çünkü acıktım deyip denemek için pizza yiyelim demek istiyorum) dedi işte yapalım seninde ögle yemegin gibi olur. bende dedim ben acıkırsam dısarda yerim zaten. Nolur yorum yapın yaza söz dusunuyorduk ama ileriside böyle olur diye isstemiyorum?
Sevgilim ailesine her ay para gönderirken bana yemek bile ısmarlamıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla