
Sevmiş olmanı diledim içten içe..
Çünkü bir zamanlar sevdiysen beni..
Birazcık bile sevmiş olsan..
Şu anki yaptığını affedeceğim
ama görüyorum ki..
İçimi acıtsa da hiç beni sevmemiş olduğunun
Farkına vardım...
keşke hiç tanımasaydım seni.
Birisini sevmek güzel onun seni sevmesi daha güzel eğer karşılıklı sevgi varsa bir ilişki oldukça güzeldir. yaşadığın her an değerlidir çünkü..
Lakin bazen hayatımıza giren insanlar seviyormuş gibi yapar aslında seni hiç sevmediği halde sırf seviyormuş gibi davranır sırf yalnız kalmamak için ya da senin ona duyduğun ilgi hoşuna gittiği için.. Sonunda en sonunda terk edilmenin acısıyla kalırsın fark edersin çünkü hiç sevilmediğini
Bazen de.. deli gibi seven seven bir an gelir sevmekten vazgeçer seni belki senin hatan belki onun hayatındaki sorunlar yaşadıkları bunu tetikler.. bunu fark ettiğinde acı çekmen kaçınılmaz olacaktır
Peki size hangisi daha kötü?
Hiç sevmemiş olması mı..
Yoksa önce sevip sonra vazgeçmesi mi?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer