Hiç sevmemiş olması mı kötü , yoksa önce sevip sonra vazgeçmesi mi?

Hiç sevmemiş olması mı kötü , yoksa önce sevip sonra vazgeçmesi mi?


Sevmiş olmanı diledim içten içe..

Çünkü bir zamanlar sevdiysen beni..
Birazcık bile sevmiş olsan..
Şu anki yaptığını affedeceğim
ama görüyorum ki..
İçimi acıtsa da hiç beni sevmemiş olduğunun
Farkına vardım...
keşke hiç tanımasaydım seni.

Birisini sevmek güzel onun seni sevmesi daha güzel eğer karşılıklı sevgi varsa bir ilişki oldukça güzeldir. yaşadığın her an değerlidir çünkü..

Lakin bazen hayatımıza giren insanlar seviyormuş gibi yapar aslında seni hiç sevmediği halde sırf seviyormuş gibi davranır sırf yalnız kalmamak için ya da senin ona duyduğun ilgi hoşuna gittiği için.. Sonunda en sonunda terk edilmenin acısıyla kalırsın fark edersin çünkü hiç sevilmediğini

Bazen de.. deli gibi seven seven bir an gelir sevmekten vazgeçer seni belki senin hatan belki onun hayatındaki sorunlar yaşadıkları bunu tetikler.. bunu fark ettiğinde acı çekmen kaçınılmaz olacaktır

Peki size hangisi daha kötü?
Hiç sevmemiş olması mı..
Yoksa önce sevip sonra vazgeçmesi mi?
#DengesizBirAdam
Hiç sevmemiş olması mı kötü , yoksa önce sevip sonra vazgeçmesi mi?
Cevapla