
Soru mu beğenmeyi unutmayin😳

Ben sana doğrusunu söyliyim mi? 1 hafta sonra evde örümcekler, böcekler, herkes yemek var ama yapamadığı için zayıflamış, evde bir stres sinir... Daha neler neler... :D Allah kadınlarımızı başımızdan eksik etmesin hepsi baştacımızdır. :) Onlara yapılan saygısızlık kötülük dünyanın en iğrenç şeyidir...
Doğru lafa gelince sen bu evde napıyorsun oluyo âmâ öyle bir gün olsa kadın cinayetleri bile azalır
Cevap
20Cevap
kadınlık zor zor olmayak :D
ama ev işi yapabilmem için kadın olmama gerek yok
ben her daim ev işi yapabilirim :)
Sadece o piskolojiyi anlayin
anlıyorum
ben şahsen kadınlara çok değer veririm
hani karı koca arasında bir tartışma olur ev işleri mi çok zordur yoksa dışarıda çalışma işleri mi diye
bana sorarsanız ev işleri derim kadının sorumluluğu daha fazla
Sevgilim yok, zaten yanlız yaşıyorum, evin işlerini ben yapıyorum,, daha doğrusu makine ler yapiyo, tüm işleri, anlıcan fazla bişey degismiyo
Anladim
Ben realist im olamayacak şeylere kafa takmam , bu ihtimal sen ve benim birlikte olmamdan bile daha düşüktür.
Anladım
Benim eşim veya sevgilim yok, bu durumda ben kadın olmuyorum.
Uhhh ben 1 günlüğüne kadın olmaktan da ilelebet nefret ediyorum nefffreeeeett.
Sen olma tamammi
Eski sevgilim için söylüyorum bunu layigini bulurdu 😂😂😂
Pis mı olurdu
Yoo tam cinsiyetini bulurdu çünkü dedikodu laf taşıma iftira tam kadınlar hamamı hesabı ☺️
Esim veya sevgilim yok zaten olursa kadın olacak zaten erkek olacak hali yok ya töbe estağfurullah
demi âmâ
Benim için sorun olmaz. Temizlik bulasık yemek ütü bunları yapabilirim zaten.
Senden olur o zaman
Bunları aslında her erkek yapabilmeli.
hiç hayal edemiyom çünkü eşim veya sevgilim yok :(((
Olsaydı sen nasıl olurdun
Kredi kartı bitti desene
Ben bulaşık yıkıyorum yemekte yaparım annem babam köyde yaşadıgı için alışıgım
Heyy maşallah
Ben olsaydım öğrenci iken tek yaşadığım için temizlik yemek vs bir kadının yaptığı kadar olmasa da %80 yakın olurdu
Marifetli hatun olurdun
derli toplu olurdu temiz olurdu
Maşallah hatununa
istemem merak da etmem
Neden olmucak sonuçta
Kızlara sorulmuş soru diye tahmin ediyorum
Size soruldu ama
Eşim ve sevgilim bir günlüğüne mi? Kadın olsaydı 😀Erkek olmasını istemem
Her günlüğüne olan da var
Escort gibimi
Yoo ben olmayın sağol, böyle iyiyim...
Tirsttin sanki
Bu soruya kizlar cevap yazmali.
Sen kendini bilmiyor musun
Ama soruda esiniz veya sevgiliniz kadin olsaydi yaziyor. Ben erkegim esim veya sevgilim kadin olur zaten.
Kadin veya erkek olsaydi diye sormamissin ki.
Eyi tamam
Tamam 😊
Bu arada senin ilk kez bir sorunun bu kadar az yorum aldigini goruyorum.
Paslaniyormusun nedir. d
Herkes işte ondan geceye dolmuş olur yorum kısmi. Dolmasa da kendi düşünceleri paslanıyorumdur belkide
Hayirlisi diyelim oyleyse.
Bende erkek olurdum. 🤭🤭🤭
Senden çok deli koca olurdu. Vur zobayi al lokmayı
🤣🤣🤣🤣
Valla olurdu be🤣🤣🤣
poku yerdik kadınlık zor ya
Evde kalırdın kesin
yon ya evdede kalmazdım ama fena hatun olurdum erkekleri çıldırtırdım
Cazibeli hatun
şaka bir yana kadın olmak isterdim zevkli olurdu
değerini bilin
Tutamam gülerim
Gül bakalım
Zor zenaat😀
Demi ama
Sanki soruda Anlatım bozukluğu Var gibi admin 🤓
Olabilir
@Haylazzponçik Anlamak da gerçekten zorlandım Arkadaşım 🤭
E benim eşim olacak
kişi kadın zaten😂
Sen onun yerine gecicen 1 günlüğüne
He yokya istemezdim sonra eski halimize döndüğümuzde sana böyle böyle yaptım der. İyyyy
Tövbe tövbe 😂😂
Senden cazibeli hatun olurdu bakk
Erkeğim mutlu ederdim 😂😂
Çok şanslı olurmuydu sormak lazim
Soracak kimse yok 😊
1 gün içine her şey dahil mi? :)))))))
Hıhı dahil
Seni alanda olmazdi
Napim nasıl olursun bilemedim gömdum
Zaten kadın hahaha
Sen olsan dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar