Sizde de bazı teknolojiler çok hayranlık uyandırmıyor mu?

Sizde de bazı teknolojiler çok hayranlık uyandırmıyor mu?
Sözgelimi gecenin bu saatinde canım sıkılıyor ve hiç tanımadığım insanlar soruma yorum yazıyor ;farklı şehirlerin farklı evlerinden belki de köylerinden.. Ya da whatsaptan Almanya'daki kuzenimle görüntülü konuşabiliyorum, hatta okyanusların ötesindeki Amerikada da olan tanıdıklarımla.. Bu bir nevi ışınlanma da sayılır bence, maddeniz yani bedeniniz gitmese de mananız gidiyor ve bunu en iyi uzak mesafe ilişkisinde olan sevgililer yapar
- çok çok özverili çünkü çünkü sevgililikte fiziksel buluşma normal ilişkilere göre hayli önem arz ediyor neyse 😄-
#mutlugecelerdekalın
🌸
Güncellemeler
+1 yıl
-Ks sistem! konu etiketinde yanlışlık olmuş, düzeltip soru mu kaldırma lütfen 😄
Sizde de bazı teknolojiler çok hayranlık uyandırmıyor mu?
Cevapla