Bir erkek çok ilgiliyken öpüştükten sonra neden soğuk davranır?

bu olay sadece benim başıma da gelmedi arkadaşımda güzel bir kız oda sevgiliyse öpüşmüş ve çocuk hemen havaya girip uzaklaşmış normalde daha yakın davranmaları gerekmez mi? Özellikle erkekler cevap versin neden böyle yapıyorsunuz tarafsız yazın lütfen bu arada sevgilimde öyle yakışıklı bir tip değildi hatta ona göre çok fazla bile olduğumu düşünüyodum
Bir erkek çok ilgiliyken öpüştükten sonra neden soğuk davranır?
Cevapla