Güncellemeler
+1 yıl
Affetmedi arkadaşlar malesef özür diledim affetmesini istedim affetmedi zorladım ama yinede affetmedi ama bir kahve içtik ve seni hala seviyorum dedim oda sadece teşekkür etti sizcw bundan sonra ne yapmam lazım

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aynı evi, aynı yatağı paylaş sonrada kov gitsin, deve ye sormuşlar neren eğri diye
- oda nerem doğruki demiş. Seninkide öyle
Olay biraz karmaşık abi paranoyaklarım yüzümden
Seni istemiyor diye vicdan yoksunu mu olmuş oluyor? Anlaman gereken şey çok basit bak, sizi hayatınızda istemeyen insanlara musallat olmayacaksınız.
Ben sadece kendimi affetirmek istiyorum son kez şansımı deniyeceğim affetmesede canı sağolsun bende yolumu çizer ona göre yön veririm hayatıma
Defalarca denemiş gibisin, tepkisi bıkmış gibi de.
İlk evden çıktığı zaman uğraştım çözüm olmadı sonra 1 senin ardından tekrar yazdım çözüm olmadı şimdi 6 ayın üzerinden yüz yüze geleceğiz yarın bakalım azcık hatir varsa benimle konuşur ve affeder inşallah
Yaptığın şey affedilme çabası değil yüzsüzlük BENCE.
Yüzsüzlük değil bu farklı birşey Dikkat ettiyseniz yukarda Haklı ya da Haksiz yazdım belliki pişmanım değişime açık olmasam bunları yazmazdım zaten
Bende sana diyorum ki son pişmanlık fayda etmiyor kadına. Açık açık seni istemediğini dile getirmiş.
Boşa çabalama kız çok inat birisine benziyor yoluna bak boşver
Biraz felsefik yaklaşımı ama belki siniri öfkesi geçmiştir
Peşinden kosmasana yaa alla alla parmağında oynatıyor seni
Son kez şansımı deniyeceğim ya Herro ya merro
Lan salak mısın yaa. Bak abim bu sen peşinden koştukça sana yaklaşmaz. Sen ne kadar uzak dur unursma o zaman belki tekrar bı şey olur belki geri dönerse döner onun haricinde imkanı yok ki sana geri dönsün.
1 sene oldu zaten yarın son gün sansımı deniyeceğim baksana engel bile atmamış belki acik kapı bırakmıştır
Engel atmamasi sana olan saygisindandir belki. Off neyse napiyosaniz yapin. iyi akşamlar.
Teşekkurler
Rica ederim
Kız çokkkkkkkkkkkk haklı ne yapsa sana yeridir.
Benimde haklı taraflarım vardı
Evden kovmuşsun !!! Söyle bakalım neydi haklı tarafın EVDEN KOVACAK kadar
Kendimi kullanmış hissi vardı özellikle akşamları çıkardı aklımca paranoyak düşünüyordum hergun taksiyle gider gelirdi bir gün sıkıştım para istedim kendisinden param yok dedi bende kovdum beni çagırdı konuşmak istedi konuşmak istemiyorum dedim eşylarını aldı ve gittu ama şimdi olgunlaştım duygu ve düşüncelerimi değistirdim
O zaman gidip özür dile kızdan. Seviyorsan da yalvar. Affetsin seni hala üstüne gelme kızın. Değiştiğini olgunlaştığını falan söyle. Yoksa affedersin ama böyle konuşmaya devam edersen b*k bulursun kızı
Öyle yapacam zaten umarım yarın kahve içmeyi kabul ederde devamı gelir ne derse alttan alacağım
Aferin reis. Umarım mutlu olursunuz
Para istedim derken kira istedim yalnış anlaşılmasın 😁
Affetmez evden kovmussun bıldıgın
Seviyorsa affeder ama gölnü yoksa sağlık olsun