Eski sevgilin yarın işyerine gidip özür dileyeceğim sizce beni görünce tepkisi ne olur affedermi?

Arkadaşlar merhaba eski kız arkadaşımla aynı evde oturuyorduk ancak (haklı ya da Haksız) evden kovdum kendisini sonra pişmanlığımı dile getirdim (2019 Kasım ayı) özür diledim ama affetmedi daha sonra geçen sene ağustos ayında tekrar yazdım buda en son mesajım oldu. Şimdi yarın işyerine gidip olayı tesadüfe bağlayıp çıkışta çay kahve içelimmi gibisinden mantıklı olurmu sizce affedermi nasıl bir yol izmeleyim yardımcı olun lütfen.
Dip Not: Bu mesajımdan sonra bir kaç ay sonra whatsapp durumlarımada bakıyor
Eski sevgilin yarın işyerine gidip özür dileyeceğim sizce beni görünce tepkisi ne olur affedermi?
Güncellemeler
+1 yıl
Affetmedi arkadaşlar malesef özür diledim affetmesini istedim affetmedi zorladım ama yinede affetmedi ama bir kahve içtik ve seni hala seviyorum dedim oda sadece teşekkür etti sizcw bundan sonra ne yapmam lazım
Eski sevgilin yarın işyerine gidip özür dileyeceğim sizce beni görünce tepkisi ne olur affedermi?
Cevapla