Hiç sevgilim olmayacak diye korkuyorum güvenememekten gereken ilgiyi gösterememekten korkuyorum?

Merhaba. Ben şimdiye kadar 2 tane kardeşim dediğim insandan küstüm haklı olan bendim. Ama onlarla küstüğümden beri kimseye güvenemez oldum yani rahatsızlık mıdır bilmiyorum gülsem eğlensem bile biriyle her an bana ihanet edecekmiş beni satacakmış beni aldatacakmış beni kandırıyormuş gibi hissediyorum. Hiç sevgilim olmadı ve bu yüzden de ileride sevgilim olursa nasıl yapıcam bilmiyorum. Ona gereken ilgiyi gösterememekten korkuyorum. ya da olaki ayrılırız diye arkamdan iş çevirir beni kandırır diye korkuyorum daha sevgilim yokken hiç olmamışken bu tarz korkuları yaşıyorum. Var mı fikir verecek.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum fikirlerinize ihtiyacım var
Hiç sevgilim olmayacak diye korkuyorum güvenememekten gereken ilgiyi gösterememekten korkuyorum?
Cevapla