Seninle evlenmedigime şükrediyorum sen nasıl bir insanmışsın dedi bana 2.5 yıl boyunca ilk defa böyle birşey duydum?

ailesi istemedi istiharede Hayırsız çıkmışta bilmem ne de, sevgilisi vardı ona o an yazmıştım cok sinirliydim ihanet etmisti ayagima kapan diz çök senide affedeyim kendimide dedim kullanmadığına inandir dedim bu lafımdan sonra oda bana böyle birşey dedi kızgınlığına demiştir değil mi😓bunu diyeli 3 ay olacak kiz varya ondan yazmiyor olabilir ama ayrilirsa yazacağını düşünüyorum önceden bu kadar agir olmasa da çok şeyler dedi sonra özür diledi biz 2 yil olacak ayrılali ama konuşurduk cnsellikte olsa.
Seninle evlenmedigime şükrediyorum sen nasıl bir insanmışsın dedi bana 2.5 yıl boyunca ilk defa böyle birşey duydum?
Cevapla