Herkesin genç yaşta nasıl sevgilisi oluyor? Herkesin oldu da benim neden hiç olmadı?

Ben 32 yaşına gireceğim ama hayatımda hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı bu yaşıma kadar hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım çıkamadım herkesin 15 18 20 25 yaşlarında falan sevgilisi oluyor ben anlamıyorum herkes genç yaşta nasıl sevgili buluyor? Benim neden bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı?
Herkesin genç yaşta nasıl sevgilisi oluyor? Herkesin oldu da benim neden hiç olmadı?
Cevapla