Sevgilim kpop dinliyorum diye benle dalga geçiyordu ayrıldım ondan sizce iyimi yaptım?

Arkadaşlar ben blinkim ot4 takipçiyim ve jennie bias Ve blackpink hastasıyım durduk yere kpopa hakaret edip dalga geçiyor benle bende artık dayanamayıp ayrıldım ondan sizce iyimi yaptım
Sevgilim kpop dinliyorum diye benle dalga geçiyordu ayrıldım ondan sizce iyimi yaptım?
Cevapla