Eski sevgilim niye bu kadar umursamaz? Bi insan hiç mi değişmez?

Eski sevgilimle 1-2 ay kadar ayrıyız. ara sıra konuşuyoduk. 5 gün kadar konuşmadık. Sonra kendisi hikayeme yanıt verdi dün. Az konuştuk. Bugün ben napıyosun yazdim çalışiyodu pek konuşmadık. Akşam oldu yazar diye bekledim yazmadı. İnstada aktif oluyor arada bir. Sinirlerim bozuldu. Sizce bi daha yazarsa ne diyeyim? Bıktım bi insan hiç mi değişmez. Instada 2.000 kisi takip ediyor yarısı kız. Hem kendi yazıyor bana. Napmaya çalışıyor? Bıktım bunun umursamazlığindan.
Eski sevgilim niye bu kadar umursamaz? Bi insan hiç mi değişmez?
Cevapla