Sevgili olarak seçeceğin kişinin çocuksu mu olmasını istersin yoksa ağırbaşlı olmasını mı?
<3


Genel anlamda çocuksuluğu kaldıramam. Tabi ki ara sıra hepimizin çocuksu anları olur, fakat fazlası bunaltır. Tercih meselesi olduğu için ağırbaşlı, aksi durumda klişe ama en güzeli olan yerine göre yaklaşan derim.
Yerine göre çocuksu yerine göre ağırbaşlı olmalı. Mesela beraber eğlenirken çocuksu olmalı ama ciddi ortamlarda da ağırbaşlılığını korumalı. Her davranışın bir zamanı olur.
İlişkilerde çocuksu veya ağırbaşlı olması değil de nerede ve nasıl davranması gerektiğini bilen sevgililer daha iyidir. Ve unutmayalım ki her şeyin aşırısı zarardır.
Çocuksu olsun neşeli olsun hayat sevinci asla bitmesin pozitif olsun
Umutsuzlukla dolu dünyada herkes gibi somurtmasın, surat asmasın, umursamaz olmasın
Cevap
24Cevap
Eskiden çocuksu biriydim ve gördüm ki sevgiliyi çok sevmek bir ilişkiyi yürüten bir şey değil. O yüzden olgun sevgiliden devam
Çocukla uğraşmak istesem ya Öğretmen olurdum ya da bakıcı, bu yaştan sonra bazı şeyleri aşmış insanlar dışında kimseye tahammül edemem
Nerde nasıl olacağını iyi bilen ağırbaşlı ama birlikteyken çocuklaşan biri daha makbuldür.
#Cassie
Evleneceksen mantik evliliği yap ask arama yani yoksa sonu hüsran h8c bir sey göründüğü gibi değil bunu unutma
Çocuksuuu çocuksuuuu yavru kedi gibiiii 😻😻😻😻😻😻
Ortama göre değişir. Bizi başkasına rezil etmesin. Ama ikimiz kalınca isterse musluğu ağzına sokup su içsin. Hatta hortumla su içir desin onu bile yaparız.
Kesinlikle çocuksu. Ben olgun değilim ki olgun insanı ne yapayım?
Ağırbaşlı olmalı, ama arada içindeki çocuğu belli edecek şekilde davranabilir.
Ağırbaşlı olması daha baskın olmalı ama yeri gelince de çocuksu olabilmeli bence.
Aga söylicem abaza olucam ama durumumu ifade ediyorum sevgiliyi buldukta ağır hafif başı dert edicez
Çocuksu veya ağır başlı olmayı, yeri ve zamanına göre yapabilen sevgili...
Yerine göre nasıl davranması gerektiğini bilen birisi iyidir
Başta çocuksu başlıyorsun ama gittikçe ciddilesiyor
Sorumluluk yükleyince hayat o kadar neşeli olunmuyor 😇😈
Yerine göre her ikisi de olabilen sevgili.
Yerine göre davranan kişiler sevilesidir
Yerine göre davranan biri daha mantıklı
Yerine gore ikisi de guzel
Kesinlikle ağırbaşlı sevgili.
Bitanecik kaynanam hepsinden katsın içine.
İkisinin ortasını tutabilen birisiiiğ🥺
Bilmem çocuksu sanırım
Birlikteyken çocuksu olalım yeterli bana.
duruma göre nasıl davranmasını bilmeli
Sağı solu oymayacak ağır olucak
nerede hangisi olacağını bilen sevgili..
Çocuk daha iyi
Diğeri insanın ruhunu öldürür
Çocukluk itici. Ağırbaşlı lütfen
Yerine göre nerde nasıl davranacağını bilen
O agir abi, ben bebiş olmaliyim.
Ağırbaşlı tabiki çocuksu adamları sevmem
Yerine göre davranilmali.
Yerine göre
ağırbaşlı tabi ki
Ağırbaşlı
Ağırbaşlı tabiki
Yerine göre hem çocuksu hem ağırbaşlı olabilen
Neşeli ve eğlenceli sevgili
Yaşının insanı severim..
Ağırbaşlı
Çocuksuda severim.
Ağırbaşlı
Ağırbaşlı
Ortası sevgili
yerşne göre bence
ddlg en ıyısı mınık kızımmm
Çocuksu olsun
Çocuklu
Mizahlisi iyi
Ben çocuksuyum o yüzden bana ağır başlı biri lazım
Ağırbaşlı
İkisinin ortası 😂
Ağır başlı
Çocuksu bence
Çocuksu olması daha iyi ayak uydururuz birbirimize
Teşekkür ederim iyi günlerr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?