Keske 1.80 üstü olsaydım , 1.75 erkek için kötü bir boy mu?

Kızlar ne düşünür bu boy hakkında, yani sevgili olur muydunuz, ya da bu boyda birini sevebilir miydiniz? Ya 1.60 erkeklerde var ya.
Erkek için iyi bir boy değil beğenilmez pek
İyi bir boy beğenilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Keske 1.80 üstü olsaydım , 1.75 erkek için kötü bir boy mu?
Cevapla