Şimdiye kadar iliş kim olmadi. Çünkü laylamlom bir şey istemediğimden. Düşünüyorum da evlendikten sonra kocam kendini salarsa ben naparım. Ben kendimi bildim bileli bakımlıyım vücuduma da dikkat ederim ama genelde Türk erkekleri kendini salıyor. Göbekli iğrenç bir şeye dönüşüyorlar? Bir de Allahtan korkum olduğu için evlilik öncesi iliş ki yaşamadım. Evleneceğim kisi yaşamışsa bilmiyiorum istemem galiba. Her bo ku yiyip gelmesin. geneli üni de yapiyor.. Ve de evlendikten sonra zaten her saat s ikebilirim düşüncesiyle elindeymisim gibi hissi yaratıyor genelde erkekler. Neden evliyken sevgili gibi davranmıyor geneli? Kendimi çoğu erkek hakketmiyor gibi hissediyorum. Nolcak halim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sonuçta mifesiz degilim birçok kizi altina almış birini istemiyorum. Or ospular ile takilan bana göre or ospudur
Güncellemeler
+1 yıl
*midesiz
Evlendikten sonra erkeklerin kendini salması vs? Her haltı yemiş erkek?
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
11
Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Valla bende az cok kizlar icin dusunuyordum acaba ne kadar temiz olani kaldi, kalanlarda bizi isteyecek mi acaba diye. Benim de hic iliskim falan olmadi, evliligi bekliyom Allah korkusu bende de var tabi, bide ustune namazinda olan biri olarak iliskiye mi girecektin, bunu kendime yakistiramazdim, boyle mi ornek olacam ben yani. Sevgilim bile olmadi. Anca evlilikte, her sey o zaman yapilir, esimle yasayacam her seyimi...
Birisi de dislike atmış zihniyete bak adam bakirdir hayal etmediği kadın kalmamıştır ama o namuslu olur. Zaten karakteri saymıyorum bile baksana lafını dahi etmemişler önemli olan cinsel ilişki boşver karakteri😂
Ya hayir kutsamiyorum. Demek istedigim burda erkekler bu konuda daha özgür. Yani bacak acana hayir demiyorlar. Ama kadin icin zor bir seçenek sonuçta yapsan damga yersin yapmasan da ,"namuslusun" diye de her boku yiyene gidersin
Her boku demeyelim öyle çirkin tabir kullanmayalim da şeytana uymuş diyelim karakteri huyu suyu güzel seni sevecek olan birisini red mi edeceksin kuranı kerim okumussundur bak sen orada bile Allah affederken kullarına ne yemek düşer? Diğer bir konuya gelelim istersen göbekli, iğrenç demişsin sen ileride hamileliğini düşündün mü hiç vücudunun nasıl olacağına dair varsayımlarda bulundun mu evet geçici bir durum ama kiloyu vermek ve vucutda oluşan sekilsizlikleri gidermek bir noktadan sonra imkansız hale gelebiliyor. Eşler böyle zamanlarda birbirlerine "iğrenç" demek yerine destek olabilirler evlilik öyle ilerler iyi günde kötü günde
Valla ben her bacak açana girmiyorum kusura bakma ama resmen saçmalıyorsun. Tamam erkekler bazı şeylerde çok fazla özgür fakat sen görmemişlerden bahsederek genel bi damga vurma. Herkes her şeyi yaşayabilir. Ve yaşanılan şey artık geçmişte kaybolmuştur. Bir erkeğin ilişki yaşayıp yaşamadığını o söylemeden asla anlayamazsın ama bir kadının anlayabiliyorsun burada bir eşitsizlik olabilir lakin kafaya takılacak bir konu olduğunu düşünmüyorum. Herkes hata veya hata olmadığını düşündüğü şeyler yapabilir, sonrasında bir yerde bir dönemeç belirir pişman olur keşke yapmasaydım der peki ya bu insan geçmişe dönüp yaptıklarını değiştirebilir mi? Hayır değiştiremez. O yüzden takılmayın böyle şeylere ne kendinizi üzün ne de karşınızdakini çaresiz bırakın. Eşinizi, sevdiğinizi, flörtünüzü gerçekten çok dikkatli seçin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Valla bende az cok kizlar icin dusunuyordum acaba ne kadar temiz olani kaldi, kalanlarda bizi isteyecek mi acaba diye. Benim de hic iliskim falan olmadi, evliligi bekliyom Allah korkusu bende de var tabi, bide ustune namazinda olan biri olarak iliskiye mi girecektin, bunu kendime yakistiramazdim, boyle mi ornek olacam ben yani. Sevgilim bile olmadi. Anca evlilikte, her sey o zaman yapilir, esimle yasayacam her seyimi...
Çok mantıklı yazmışsın
Evet tabiki evlenmeden birşeyler yaşamamak en güzel şey bu konuda tebrik ederim
Üniversiteler maalesef dediğin gibi
Fakat herkes aynı değil
Önce bunu idrak etmelisin
Vallahi helal olsun
Kadında yapınca aynısını diyorlar
Bana görede erkekte yaparsa net fahişedir
Valla ilk defa bir kadının böyle doğru olduğunu gördüm
Helal sana
Ne alaka bakiresin diye çoğu erkek hak etmiyor mu seni
Bakireliği kutsallaştırmışlar iyice sanarsın pamuk prenses arkadaş😂
@gorkeuu 👏👏👍
Birisi de dislike atmış zihniyete bak adam bakirdir hayal etmediği kadın kalmamıştır ama o namuslu olur. Zaten karakteri saymıyorum bile baksana lafını dahi etmemişler önemli olan cinsel ilişki boşver karakteri😂
Ya hayir kutsamiyorum. Demek istedigim burda erkekler bu konuda daha özgür. Yani bacak acana hayir demiyorlar. Ama kadin icin zor bir seçenek sonuçta yapsan damga yersin yapmasan da ,"namuslusun" diye de her boku yiyene gidersin
Her boku demeyelim öyle çirkin tabir kullanmayalim da şeytana uymuş diyelim karakteri huyu suyu güzel seni sevecek olan birisini red mi edeceksin kuranı kerim okumussundur bak sen orada bile Allah affederken kullarına ne yemek düşer? Diğer bir konuya gelelim istersen göbekli, iğrenç demişsin sen ileride hamileliğini düşündün mü hiç vücudunun nasıl olacağına dair varsayımlarda bulundun mu evet geçici bir durum ama kiloyu vermek ve vucutda oluşan sekilsizlikleri gidermek bir noktadan sonra imkansız hale gelebiliyor. Eşler böyle zamanlarda birbirlerine "iğrenç" demek yerine destek olabilirler evlilik öyle ilerler iyi günde kötü günde
Valla ben her bacak açana girmiyorum kusura bakma ama resmen saçmalıyorsun. Tamam erkekler bazı şeylerde çok fazla özgür fakat sen görmemişlerden bahsederek genel bi damga vurma. Herkes her şeyi yaşayabilir. Ve yaşanılan şey artık geçmişte kaybolmuştur. Bir erkeğin ilişki yaşayıp yaşamadığını o söylemeden asla anlayamazsın ama bir kadının anlayabiliyorsun burada bir eşitsizlik olabilir lakin kafaya takılacak bir konu olduğunu düşünmüyorum. Herkes hata veya hata olmadığını düşündüğü şeyler yapabilir, sonrasında bir yerde bir dönemeç belirir pişman olur keşke yapmasaydım der peki ya bu insan geçmişe dönüp yaptıklarını değiştirebilir mi? Hayır değiştiremez. O yüzden takılmayın böyle şeylere ne kendinizi üzün ne de karşınızdakini çaresiz bırakın. Eşinizi, sevdiğinizi, flörtünüzü gerçekten çok dikkatli seçin.
@cicikus1 cok haklisin özürdiliyorum. O an ki sinirimle düsüncesiz davranmisim. Teşekkür ederim
Doğru söylüyorsun erkek Biraz ne yaptığını bilecek oyle her kizla yatilmaz dursutce biri olur hayatinda ölene kadar o nu bas taci edersin
Hakkında hayırlısını düşün. Allah gönlüne göre versin
Hakinda hayırlısı olur umarim ama bu zamanda ilişki yasamamis erkek zor biraz
dünyada tonca şey varken bunları düşünmek cok ilkel geliyor
Erkeklerin bakır olup olmadığını bilemiyoruz maalesef ancak ona sorarsan öğrenirsin o da yalan soylemezse
İnsanlar evlenmeyi birleşmek zannediyor evliliğin temeli bu değil ki
Çoğu erkek değil bir erkek olur 😉
baban tarafından beslenmeye devam et
Evlenmek zorundada değilsin evlenmezsin olur biter
Evde kalcan
Ben neysem oyum
Orospuyla takılmayan zor bulunur
Psikolojik destek almalısınız
sen hakediyon mu
Sana katılıyorum
Sen evlenme