Evlendikten sonra erkeklerin kendini salması vs? Her haltı yemiş erkek?

Şimdiye kadar iliş kim olmadi. Çünkü laylamlom bir şey istemediğimden. Düşünüyorum da evlendikten sonra kocam kendini salarsa ben naparım. Ben kendimi bildim bileli bakımlıyım vücuduma da dikkat ederim ama genelde Türk erkekleri kendini salıyor. Göbekli iğrenç bir şeye dönüşüyorlar? Bir de Allahtan korkum olduğu için evlilik öncesi iliş ki yaşamadım. Evleneceğim kisi yaşamışsa bilmiyiorum istemem galiba. Her bo ku yiyip gelmesin. geneli üni de yapiyor.. Ve de evlendikten sonra zaten her saat s ikebilirim düşüncesiyle elindeymisim gibi hissi yaratıyor genelde erkekler. Neden evliyken sevgili gibi davranmıyor geneli? Kendimi çoğu erkek hakketmiyor gibi hissediyorum. Nolcak halim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sonuçta mifesiz degilim birçok kizi altina almış birini istemiyorum. Or ospular ile takilan bana göre or ospudur
Güncellemeler
+1 yıl
*midesiz
Evlendikten sonra erkeklerin kendini salması vs? Her haltı yemiş erkek?
Cevapla