Güzel giden ilişkinizde sevgiliniz konuşma arasında; paran var ki seninleyim diye ağzından kaçırsa, tepkiniz ne olurdu? 


güzel soru
çok bi param yok ama benim de bi cevabım olsun tabi
sahip olduğum şeyler için şahsımla birliktelik yaşamaya çalışan bi insancığı zaten başından hisseder, böyle bir duruma maruz kalmazdım ama ola ki yanıldım, tanıyamadım, birlikteyim ve böyle bir cümle çıktı ağzından..
çok hoşuna gidecek, şöyle cicili bicili bi tasma alır, boynuna takardım
Anımda bırakırım anında senin parana yiyor ve seni başkası İle aldatıyordurnsenş para olarak kullanıyor ama sevgiyi başkasında buluyorum o anında bırkak
Cevap
22Cevap
Keşke kacirsaydi hshw sonradan öğrenmek daha kötü oluyor
😂😂
Bunun farkında olmadığı bir gün bir anlaşmaya imza attırırım bütün aldıklarını bana geri ödemek zorunda kalır :)
Mantıklı 😎
Senin benimle olman için sebebin varmış, benim şu cümleden sonra seni hayatımda tutmak için bir sebebim kalmadı der bir daha iletişim kurmazdım.
Yol veririm, ne yapacağım. Bu itirafa rağmen onunla olan beraberliğimi sürdüremem. Kimse de sürdürmemeli.
hadi ordan git derim anında böyle birşer olabilir mi
Yol yakınken niyetini anladığıma şükreder yol veririm.
Allah söyletti şükürler olsunnn
He bu arada yalla baska kapiya diye iliskiyi bitiririm
Duymazdan gelir 1 hafta sonrada tüm parayı kaybettiğimi söylerim bakalım ne yapcak
ayrılırım ne yapıcam. ama demez çünkü param yok shhehshsgeg
Ben param ilede mutlu olabilirim teşekkürler bay bay skdksmsmsmsmsm
"Şimdi karaktersizliğin çıktı ortaya. Biliyordum bunu söylemeni bekledim." derim ayrılırım.
Anında terk ederim. Param için seviyor beni demek ki affım olmaz
aga keşke bunu diyebilseydi ama o kadar param bile yok zaten param olsa onu napıyım mk
O cümleden sonra tekmeyi basardım kusura bakma
Topuklarım arkama da bakmam
Ayrıl direk bir de soruyor musun?
İlişkimi sonlandırırım
Beş parmak suratında beliri verir.
Param için sevcekse artık o kişi umrum da değildir. Gözü para da olanlar dan çok rahatsız oluyorum. Maddi şeylere fazla önem verenler var.
Tepki vermem kullanip atarim cöpe
Bence tekrar ilişki gözden geçirilmeli
Onu paramla döverim 😂
Bildiğim için tek değilsin hayatımda derim
Sende o da yok, ben neden seninleyim? Ayrılalım.
Senin ben menfatini dikeyim der yolu verirm
Daha zengin birini bulsaydin keske derdim
Para için seviyorsa sevgili olarak görmem
Bu yuzden cevrem de hic bir kadinla gorusmuyorum
param yok ki 🙄 hayal mi gördü acaba 😂
Bende tipinden ötürü seninleyim demek lazım.
İyi bir tekme iş görür.
Artık sevgilim olmaz
Üzülürdüm😄
Çoktan... çekmiştim
Sıkıntı durum yani ayrılığa gider
Direk ayrılık
Direk ayrılırdım ne yapardım
Yanlış biliyorsun param yok
o an finiş
Parayla satılık malzeme çok derim
Bende Ona göre davranırım
Ayrılırım böyle saçmalık mi olur
f*ck off
Bırakırım
Şüphe düşer içime
Ayrılırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?