Hep kızlar mı erkekleri eleştiricek , birax da biz eleştirelim. Bu kız tipi en itici kız tipinin başında gelir , hele ki küfür ediyorsa iticilikte son raddededir bence. İsterse tipi allah katı olsun erkeklerin çoğu için gram çekici gelmez. Hele küfür ediyor her kelimenin sonuna âq falan diyorsa... el kol şakası yapan kız bence basit bi kızdır.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Odasında permatik ve traş köpüğü olduğunu düşündüğüm kız tipi
Sizin için hanım hanımcık kadınlığı ön planda olan kızlar daha çekici doğru mu anladım yani, hoşlandığım erkekle fazla şakalaşma olmayacak mı yani
Evt. Erkeklerin hepsi hafif masum ve kibar kızları sever zaten. Daha kadınsı geldiği ve güvenilir olduğundan dolayı
Bir yerden sonra sıkmıyor mu bu kibarlık, esprinin dozu nasıl olmalı bunları yazarsan çok sevinirim 😂
Biraz zor kızı oyna , erkeklerle kaşarlığı anımsatan herhangi bi söz söylersen soğur. Basit kız olmıcaksn bu kadar basit. Kibar dediğim aşırı ciddi ve resmi takıl demiyorum. Eğlenceli ve konuşkan ol güleryüzlü ol , kaba bi ses tonuyla konuşma küfür ve argo kelimeler kullanma yeterli olur. Ciddiyet sıkar tabi ki konuşkan ve eğlenceli ol
Çok sağol ya hepsini dikkate alacağım 🙈 birde ben, hani ilişkiden sıkılmasın diye arada üstü kapalı bir şekilde cinsellik içeren bir mesaj veriyorum şakayla karışık, ama fazla yapmıyorum basit görünmemek için birde evlilik öncesi böyle birşeyi istemediğimi biliyor doğru mu yapıyorum sence😄
Yani senin kararın , eğer cinsellik evlenmeden önce yaşamak istemiyorsan evleneceğin zaman erkeklerin sana daha iyi gözle bakacağından emin ol , ama istiyorsan yaşayabilirsin yani isteğin arzun varsa senin kararın buna karışmak haddim değil. ilişkiden sıkılıp sıkılmamasını çok dert etme derim , akışına bırak bence
Tamamdır teşekkürler tekrar
bence iyi bir kızlar onlar
Ben sevmiyorum knk. Sevgili olarak düşünemem ters kalır benim için. Hele ki el kol şakası falan... kötü
el kol şakası derken :D
Moruk yeni tanıştığı arkadaş olduğu erkekle birbirine el kol şakası yapması , el kol omzuna atması gıdıklaması vs. Benim için ters kalır öyle kızı sevmem
aynen o olmaz
Kafa dengi kız diyoz kanka biz ona
Ben sevmiyom knk. Hadi hitap şeklini falan geçtim. eğer sevgilimse erkeklerle el kol şakası yapması ters Gelir
yani kültürsüz gibi gözüküyor bence o insanlar
uzun sure maruz kalmamak lazim
... Iyh..
Fjhfhfjd olabilir 🦍
Hiç sevmem