Arkadaşımın patronuyla sevgiliyim evli birisi bana ne demek istersiniz?

Arkadaşlar 4 5 aydır birlikteyiz. evli ve 3kız babası. başlarda vicdan azabı duyuyordum ama bana çok iyi geliyor. daha hiç buluşmadık ilk defa cumartesi buluşcaz çok heycanlıyım. daha öncede evli biriyle sevgili oldum ama asla birlikte olmadım bunlada olmuycam sadece normal sevgililik bana sevgileri ilgileri iyi geliyor galiba pskolojim bozuk kendisine saygısı olan bi insan bunu yapmaz biliyorum o kadınada çocuklarınada yazık ama sadece duygusal bi ilişki başka türlüsü yok beni bırakmasındanda korkuyorum çok bağlandım ona
Arkadaşımın patronuyla sevgiliyim evli birisi bana ne demek istersiniz?
Cevapla