Ya sesini duyunca o kadar heyecan yapıyorum ki kıpkırmızı oluyorum🤭
çok utanıyorum 🙄
sizce dinliyememem ayıp oluyor mu?
yani verdiği Emeğe sonuçta benim için uğraşmış 🤧
çok utanıyorum 🙄
sizce dinliyememem ayıp oluyor mu?
yani verdiği Emeğe sonuçta benim için uğraşmış 🤧
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kıyamam lan kuccuk kezban ilk deamı sevgılın oluyor
Evet🤭
Çok mu belli
yerim seni küççük kezban . dur daha neler görücen daha cok yakacaklar canını ahaha o ses kaç kıza gitti kim bilir :DD
Deme ya böyle 🥺
Hah. Yaş kaç senin
19
Çok kasma tamam mı. Onun yaşı kaç
Kasmamaya çalışıyorum ama sesi o kadar hoş ki dinlerken kalbim ağzıma geliyor 🤭
21 yaşında
Ay gidip dinleyeyim şarkısını🙈
Ahaha desene sen benim sesi dinlersen bayılırsın😂
Al dinle 😄
https://voca.ro/1gj9xQ89zFb6
Güzelmiş sesin
Şiir okuyorum arada. Atarım sanada
Takip salla bana
Eğer trol bi soru değilse çok tatlısın samimi duygularla☺️🥰
Hayır trol bi soru değil☺️
Ve teşekkür ederim sende çok tatlısın ☺️🥰
☺️ Umarım hep mutlu olursunuz
Hahahaha çok tatlı. 😂
🤧demi yaptığı jest çok tatlı
O tatlı, sen ayrı tatlısın. Kaldı mı böyle utanan😂
Sanırım kalmış☺️
Bu arada sen de çok tatlısın🤗
Teşekkür ederiim canım benim. 🥰
ya şaka mısın
Nayır🥺
Utanıyorum sesi o kadar tatlı ki kalbim çok hızlı atıyor
at bana ben dinliyim
Bu da abartı timden
Mapayım ilk erkek arkadaşım daha önce sevgiliyi bırak bi erkeğin yanından geçmedim (abimler hariç)
Sçtı sıvıyor şimdi de