Sevgilim neden ucuz hediye alıyor? ben ona hep iyi şeyler alıyorum? detayı okumadan yazmayın? ?

sevgilim ben ona iyi şeyler aldığım halde bana hep ucuz hediyeler alıyor niye böyle? öyle çok pahalı şeyler beklemiyorum yanlış anlaşılmasın ben ona 250 liralık bişey aldım o gitmiş 50 liralık hediye almış hep böyle? beni sevmiyormu? sevgilimde bende aynı yaşdayız o boşamış biri çocuklarıda var? kendisi astsubay çalışıyor? neden böyle? 400 liralık kazak aldım hediye olarak 10 liralık çikolata aldı bana?
Sevgilim neden ucuz hediye alıyor? ben ona hep iyi şeyler alıyorum? detayı okumadan yazmayın? ?
Cevapla