Sevgilim bana çok ucuz hediyeler alıyor. Bana değer vermiyor mu?

Merhaba arkadaşlar, ikimizde 30 lu yaşlardayız 1 senedir beraberiz. Benim aldığım hediyeler minimum 1.000 tl den başlıyor, yedirir içiririm. Hiç saymam, param ona feda olsun diye düşünürüm.
ortalama 40-50 bin civarı kazanıyor, bir kaç borcu var ama yine de hediye her gün alınmıyor bu yüzden üzülüyorum.

bana 1 senede aldığı şeyler aşırı ucuz ve batmaya başlıyor bana… kupa, termos, 100 tl lik kolye, gül 1 kere aldı.
bana değer vermiyor mu?

Sevgilim bana çok ucuz hediyeler alıyor. Bana değer vermiyor mu?
Cevapla