
Mesajda daha bir zevkli
Yüzyüze ya da telefonda daha keyifli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Mesajla sevgili olup, mesajla aşk yaşıyor, mesajla ayrılıyorlar.
Yüz yüze konuşacak, anlaşacak ne yeterli bilgileri var, ne kelimeleri ne de cesaretleri.
Asla duygu sahibi olamayacak, tüm hayatları emoji ve "like" den ibaret.
Eğer birseye uyuz olmuşsam tribi mesaj fax mail telefon watsap her şekilde kullanarak belli ederim 🤣🤣🤣
Mesajda trip atmak hobi gibi adeta. Çok zevkli. Tribe girmeyeli de çok oldu be özlemişim hahahahahaha
Teşekkürler:))
🙏🙏
Cevap
46Cevap
Trip atan kızları anlamıyorum asla sevmem soğuma sebebimdir. Biri bana trip atıyorsa direkt ayrılırım uğraşmam geri de döndüremez.
Mesajla anlatamıyor insan kendini. En iyisi yüz yüze.
Bunu arkadaşım ve eşimle birlikte konuşarak güzellikle çözmek isterim
Yan yana trip atabilenleri hep özenmisimdir çünkü masum masum bakarım veya karşı taraf konuyu degisteiir yan yana trip atamıyorum been bsnsjs
Ya burada kadınlardan bahsediyoruz. Güvercinle bile trip atarlar
Eğer yüzüne karşı söyleyemiyorum diyorsan önce mesaj at uzun uzun orda bir rahatlık gelicek zaten sonra buluş konuyu sonlandır
Hiç biri demek istiyorum. Trip atmasını pek sevmediğim gibi atılmasını da sevmem. Çocukça geliyor artık.
Bence direk susamlı tribe vs gerek yok trip atılacak birşey yapılıyor ise eğer bunun altında ki nedeni görmeli
Trip atmayı sevmesem de atıldığında yüz yüze olması daha keyifli oluyor, mimiklerini falan görüyorsun çünkü.
Yazmaktan nefret ediyorum bu gibi durumlarda, ama bazen mecbur kalabiliyor insan. Yine de öfke kontrolü sağlarım. Mümkünse yüzyüze konuşmayı tercih ederim. Olmazsa telefonda konuşulmalı.
sesimi yükselterek konuşmayı tercih ederim trip atacaksam
Yüz yüze tabi ki de. Duygular daha iyi aktarılıyor.
Trip atmakta yapmakta güzeldir ama tadında olunca yüz yüze olanı daha makbuldır
Yüzyüze daha keyifli olur ama asıl trip konuşmamak ve mesaj yazmamak olur.
Ama ben asla trip atmam. 10 katının geleceğini bilirim dfsfdsdds
Yüz yüzede olur. Mesajlada karşı tarafa cevap yazmıyorsam bilki triplerdeyim🤣
Sözlü iletişimdir bence bu işin raconu.
Mesajla trip Z kuşağının işi...
Trip atacak yaşları geçtim lakin mimiklerde olmalı derim
Mesaj daha iyi çünkü ortam daha rahat yumuşar mesajlaşırken yaşadım da böyle bi durum
Ben trip atıyor olsam yüz yüze konuşmam, mesajla atarım tribimi
Ben ayrılırım trip atmam demek insanlar başkasına sarılsa bile sindirip trip atıyormuş ahaha.
Herşey açık net anlaşılır lisan ile konuşmak taraftarıyım, en önemli insan olma özelliğimiz
Trip atılmazsa racon kesilmesine de ihtiyaç kalmaz, net:)
Mesaj daha iyi bence duygular daha iyi geçiyor bazen bir emoji bile yetiyor
Yani mesajlaşırken kişi ne kadar ciddi olduğunu bilmek zor
Yüzyüze ya da telefonda konuşmak daha sağlıklıdır en azından ortadaki ciddiyetin farkına varıyor insan
Trip yüz yüze daha etkili. Mesajda oflar puflar da yüz yüze sıkıyorsa yapsın
Sevgililer arasinda olan mesela o yüzden susma seçeneğimi kullanıyorum. Herkese iyi geceler 🙋♂️
Trip atmak kalitesiz insanların işidir.
Keyifli bir tarafı da yok.
derdi anlayabilirsek ikisi de.
Trip atcak kimsem hic olmadi 😟😟😟
Farketmez istiyorsam her türlü trip atarım djdjxn
Yüz yüze olan her şey daha güzeldir
Yüzyüze trip atamam ki ben😅
Neden kârlı durum o zaman
Mesajla. Yüzyüze olunca gülme gelebilir.
Kesinlikle mesaj da daha samimi ve içten oluyor..
Yüz yüze dumduk sövecen ben öyle yaparim
Yüzyüze konuşmak her zaman daha sağlıklı olur.
Ne tribi ya boş verin uğraşmayın böyle durumlarla
Trip atandan hiç hoslanmam
Trip atmam bana trip atanada kafa atarım
Mesajda daha çok zevk veriyor
yüz yüze trip atamam asla
Hiç kız arkadaşım olmadı bilemiyorum.
Trip atmayı aşşşırı çok seviuorummmm
yüz yüzeyken trip atmak daha eğlenceli oluyor.
Mesajda iyi olurdu :D
Yüz yuzeyken dayanamam gülerim
Mesaj daha iyi
trip atınca neden bunları yapalım ki
Hepsi keyifli olur be 😁😂
Bizim kadınlarımız her yerde trip atabilir
Mesajda daha bir zevkli...
O kadar gıcık bişey ki şu trip atmak
Yüzyüze güzel 😂
Ikiside olur
b herzaman Trip için müg
İkiside mubah ))
Yüz yüze ya da telefonla
şimdi bu insana bağlı kimisi çekmez
Trip atmam.
Mesajda daha zevkli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?