Çocukluk aşkımla yattım sonra oda yazmadı bende sizce tekrar yazar mi?

Evet duydunuz bı gün buluşalım deyip duruyorduk ama hep lafta kalıyordu ve bı gece hikayeme cevap verdi bende bı delilik yaptım gece buluştuk evinde alkol aldık konuşmaya başladık herşeyi anlattım ona hala unutamadığımi vs oda bana karşı bı hissi olmadığını falan söyledi sonra ben artık o masum çocuk değilim ki falan dedi bende bende öylesin dedim sonra o alkolün etkisiyle seni istiyorum demişim oda ben sana kıyamıyorum sende bende masumsun dedi sonra bı şeyler yaşandı bı daha da ne mesaj attı bana ne ben attım utanıyorum yazmaya yazsam ne yazacam ki? Sizce ne olur bidaha yazar mı bana ya da benim için kötü düşünür mü?
Çocukluk aşkımla yattım sonra oda yazmadı bende sizce tekrar yazar mi?
Cevapla