AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gecenin ikisinde kankamla görüntülü konuşurum sen de konuşursun kime ne🙄
3 kez yakaladım benim uykum var dedi yatıyorum dedi bir baktım 2 kız kankası 1 erkek kankası wp de muhabbet ediyorlar
dedim güvenimi gerçekten kırdın fealn seviyorum diyor
ama şöyle bir şey var
tıp okuyorum kaslı felan biriyim boylu poslu biriyim çoğu kız teklif felan etti bunu asla ego yapmıyorum yapmam da acaba olanaklarımı mı sevdi
arkadaşları egosunu okşuyor benimle olduğu için kanka turnayı gözünden vurdun çocuk çok iyi fean diyorlar inan ki anlamıyorum
kalbimi sevip sevmediğini nasıl anlarım
Hii durum değişir. Yalan varsa kıskanmaktan çok sinir krizi geçirirdim..
bilmiyorum seviyorum diyor felan
inan ki kalbimi mi sevdi olanaklarımı mı sevdi anlamıyorum
Bilemiyorum oturup tartışmadan konuşun 😅
Benim yaş kurtarmıyor çok😂😂
Bas tekmeyi gitsin geçtim görüntülü konuşacak bide gece ikide oldu ya
3 kez yakaladım benim uykum var dedi yatıyorum dedi bir baktım 2 kız kankası 1 erkek kankası wp de muhabbet ediyorlar
dedim güvenimi gerçekten kırdın fealn seviyorum diyor
ama şöyle bir şey var
tıp okuyorum kaslı felan biriyim boylu poslu biriyim çoğu kız teklif felan etti bunu asla ego yapmıyorum yapmam da acaba olanaklarımı mı sevdi
arkadaşları egosunu okşuyor benimle olduğu için kanka turnayı gözünden vurdun çocuk çok iyi fean diyorlar inan ki anlamıyorum
kalbimi sevip sevmediğini nasıl anlarım
Hacı bu kadar özelliğin var boşver gitsin Bi kere yalan söylemiş sana ötesi yok
Yani hoş değil bidaha yapmaması için uyar
2 kız arkadaş 1 erkek arkadaş kankasıymış da ders konuşuyorlarmış vs aynı okuldalar uzaktan ilişki
kıskanıp bende aynısını yapınca tepkin ne olur diyince kavga çıkıyor ben anlamıyorum birde erkeğin sevgilisi var gece 2 de 3 kız ile görünütlü sesli konuşuyor garip değil mi allah aşkınaaa
birde işin garibi şu çocuk çok yakışıklı felan diyor sevgilim illa ki tüm kızlar stalk yapmıştır okulda çocuğa felan diyor
çocuğun sevgilisi varmış inan ki kendimi yobaz gibi hissettim
ben böyle yapsam dedim kıskançlıktan öldürürüm seni felan dedi
anlamıyorum çok değer verdim yine kaybeden oluyorum
Ya bazıları da çok tuhaf gerçekten
2 kız arkadaş 1 erkek arkadaş kankasıymış da ders konuşuyorlarmış vs aynı okuldalar uzaktan ilişki
kıskanıp bende aynısını yapınca tepkin ne olur diyince kavga çıkıyor ben anlamıyorum birde erkeğin sevgilisi var gece 2 de 3 kız ile görünütlü sesli konuşuyor garip değil mi allah aşkınaaa
Kız Türk mü hocam?
Kız Türk mü? Nereli ve yaşı kaç?
Olayı anlamaya çalışıyorum ama cevap vermedin :)
Sorun sen de değil, sorun karşı tarafta...
2 kız arkadaş 1 erkek arkadaş kankasıymış da ders konuşuyorlarmış vs aynı okuldalar uzaktan ilişki
kıskanıp bende aynısını yapınca tepkin ne olur diyince kavga çıkıyor ben anlamıyorum birde erkeğin sevgilisi var gece 2 de 3 kız ile görünütlü sesli konuşuyor garip değil mi allah aşkınaaa
Garip, ver yolu gitsin.
birde işin garibi şu çocuk çok yakışıklı felan diyor sevgilim illa ki tüm kızlar stalk yapmıştır okulda çocuğa felan diyor
çocuğun sevgilisi varmış inan ki kendimi yobaz gibi hissettim
ben böyle yapsam dedim kıskançlıktan öldürürüm seni felan dedi
anlamıyorum çok değer verdim yine kaybeden oluyorum
Kıskanmaman anormal olur abi
2 kız arkadaş 1 erkek arkadaş kankasıymış da ders konuşuyorlarmış vs aynı okuldalar uzaktan ilişki
kıskanıp bende aynısını yapınca tepkin ne olur diyince kavga çıkıyor ben anlamıyorum birde erkeğin sevgilisi var gece 2 de 3 kız ile görünütlü sesli konuşuyor garip değil mi allah aşkınaaa
Bir kere de sen konuş bir kızla gecenin 2'sinde bakalım ne tepki verecek?
kıskançlıktan öldürürüm felan diyor da
erkeklere güvenme dedim kanka olmaz bu devirde dedim yok o masum vs diyor
erkeğin bir de sevgilisi var gece 2 de 3 de 3 tane kızla sesli görntülü konuşuyormuş
bilmiyorum ben yobazım sanırım devir çok ileride gidiyor geri kaldım sanırım
Erkek kankası olur da bu kadar ileriye gitmez. Yani ben kendi akrabamı bile aramam gecenin ikisinde.
birde işin garibi şu çocuk çok yakışıklı felan diyor sevgilim illa ki tüm kızlar stalk yapmıştır okulda çocuğa felan diyor
çocuğun sevgilisi varmış inan ki kendimi yobaz gibi hissettim
ben böyle yapsam dedim kıskançlıktan öldürürüm seni felan dedi
anlamıyorum çok değer verdim yine kaybeden oluyorum
Sen haklısın arkadaşım kız arkadşın saçmalıyor
3 kez yakaladım benim uykum var dedi yatıyorum dedi bir baktım 2 kız kankası 1 erkek kankası wp de muhabbet ediyorlar
dedim güvenimi gerçekten kırdın fealn seviyorum diyor
ama şöyle bir şey var
tıp okuyorum kaslı felan biriyim boylu poslu biriyim çoğu kız teklif felan etti bunu asla ego yapmıyorum yapmam da acaba olanaklarımı mı sevdi
arkadaşları egosunu okşuyor benimle olduğu için kanka turnayı gözünden vurdun çocuk çok iyi fean diyorlar inan ki anlamıyorum
kalbimi sevip sevmediğini nasıl anlarım
Yani bunu sana verdiği değer ile ne bilim hoşlanmadığın özellikle bu konularda daha kendini toparlaması belli eder biraz kendinizi geri çekin sakin uzak durun bakalım ve sorduğunda bu durumun sizi üzüp canınızı sıktığını söyleyin zaten güveninizin kırıldığını söylemişsiniz biraz izleyin onun hareketlerinden anlarsınız zaten
Bence de normal değil
2 kız arkadaş 1 erkek arkadaş kankasıymış da ders konuşuyorlarmış vs aynı okuldalar uzaktan ilişki
kıskanıp bende aynısını yapınca tepkin ne olur diyince kavga çıkıyor ben anlamıyorum birde erkeğin sevgilisi var gece 2 de 3 kız ile görünütlü sesli konuşuyor garip değil mi allah aşkınaaa
Evet bence de ilginç gündüz konuşsun daha iyi
ya çocuğun sevgilisi var birde bilmiyorum ya bu devir baya değişmiş ya da ben gerçekten yobazım
Yok zannetmem ben de böyle düşünüyorum da eğer karşınızdaki böyle düşünmüyorsa olay kopar bir yerden sonra ben de gelemem geniş hareketlere
birde işin garibi şu çocuk çok yakışıklı felan diyor sevgilim illa ki tüm kızlar stalk yapmıştır okulda çocuğa felan diyor
çocuğun sevgilisi varmış inan ki kendimi yobaz gibi hissettim
ben böyle yapsam dedim kıskançlıktan öldürürüm seni felan dedi
anlamıyorum çok değer verdim yine kaybeden oluyorum
Bence size göre biri değil bu kadın karşılıklı olmalı kendisi istemediği bir şeyi size yapmamalı
Hem genelde çok değer veren çok üzülür böyle de acı bir gerçek var maalesef
Bas tekmeyi
2 kız arkadaş 1 erkek arkadaş kankasıymış da ders konuşuyorlarmış vs aynı okuldalar uzaktan ilişki
kıskanıp bende aynısını yapınca tepkin ne olur diyince kavga çıkıyor ben anlamıyorum birde erkeğin sevgilisi var gece 2 de 3 kız ile görünütlü sesli konuşuyor garip değil mi allah aşkınaaa
Kiz kankayi anlarimda gecenin 2 sjnde erkek kanka garip
birde işin garibi şu çocuk çok yakışıklı felan diyor sevgilim illa ki tüm kızlar stalk yapmıştır okulda çocuğa felan diyor
çocuğun sevgilisi varmış inan ki kendimi yobaz gibi hissettim
ben böyle yapsam dedim kıskançlıktan öldürürüm seni felan dedi
anlamıyorum çok değer verdim yine kaybeden oluyorum
Deger verdigin zaman gotu kalkar vemriyecen
inan ki şöyle diyim arkadaşları fean beni çok beğendi spor fean yapıyorum tıp okuyorum boylu poslu biriyim ego olsun diye demiyorum çoğu kız beğeniyor diyim acaba kalbimi değilde olanaklarımı mı sevdi diye düşünmüyor değilim gerçekten kalbini sevmiştim 2 aylık bir ilişki daha uzaktan çok değer verdim bilmiyorum yine darbe yemekten çok korkuyorum çok değer veriyorum ilgileniyorum kaybediyorum
Ilgisiz taraf kazanir
hediyeler fean yolladım çok sevdiğimi söyledim ama onun kalbimi değilde olanaklarımı sevmesinden korkuyorum
gerçekten kalbimi sevip sevmedğini nasıl anlarım
Ne bilim hissettirir insan
Haklısın
2 kız arkadaş 1 erkek arkadaş kankasıymış da ders konuşuyorlarmış vs aynı okuldalar uzaktan ilişki
kıskanıp bende aynısını yapınca tepkin ne olur diyince kavga çıkıyor ben anlamıyorum birde erkeğin sevgilisi var gece 2 de 3 kız ile görünütlü sesli konuşuyor garip değil mi allah aşkınaaa
Çok tuhaf. Kızla erkeğin kanka olmasına sıcak bakmıyorum zaten. Çok ciddi bir şekilde tavrını ortaya koy. Baktın devam ediyor bitir. Olmaz böyle çünkü.
birde işin garibi şu çocuk çok yakışıklı felan diyor sevgilim illa ki tüm kızlar stalk yapmıştır okulda çocuğa felan diyor
çocuğun sevgilisi varmış inan ki kendimi yobaz gibi hissettim
ben böyle yapsam dedim kıskançlıktan öldürürüm seni felan dedi
anlamıyorum çok değer verdim yine kaybeden oluyorum
Çok değer vermiceksin işte. Aynı hatayı ben de yaptım ben de kaybettim. Bitir ya boş ver yorar seni bu ilişki.
inan ki şöyle diyim arkadaşları fean beni çok beğendi spor fean yapıyorum tıp okuyorum boylu poslu biriyim ego olsun diye demiyorum çoğu kız beğeniyor diyim acaba kalbimi değilde olanaklarımı mı sevdi diye düşünmüyor değilim gerçekten kalbini sevmiştim 2 aylık bir ilişki daha uzaktan çok değer verdim bilmiyorum yine darbe yemekten çok korkuyorum çok değer veriyorum ilgileniyorum kaybediyorum
İlgilenme işte. Biraz ilgisiz ol. Kıskandığını belli etme.