Ölen sevgilimi çok özledim, geçmişi arkamızda bırakmak için neler yapabiliriz?

Ani gelen ölümle kaybettim onu. Bana her şeydi. Ne muazzam bir insandı...
Onu kaybetmek, kendimi kaybetmek gibi oldu benim için, toparlanamadım ama toparlanıp devam etmeye mecburdum bir noktada. Ondan sonraki ilk ilişkim şu anda hayatımda olan kişi...
Ne hissedeeceğimi bilmiyorum...
Ölüm ve yaşam arasında gibi.
Ölen sevgilimi çok özledim, geçmişi arkamızda bırakmak için neler yapabiliriz?
Cevapla